waar doen jullie boodschappen en hoeveel per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hier zit de nettorama het dichtste bij dus daar doe ik de wekelijkse boodschappen. dan ben ik rond de 80 euro kwijt, maar ga dan soms ook tussendoor nog naar de c1000 voor wat dingen als ik iets vergeten ben. dus denk dat ik de 100 wel haal, en dan zitten er nog geen luiers en folesvoeding voor aidan bij. alleen fruit en groente en bambixpap.

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    oh ja, dan zit het kattenvoer er nog niet bij.
    plus het feit dat we elke week wel minimaal 1x eten halen *schaam*

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wij krijgen een boni hier die schijnt goedkoop te zijn, ben benieuwd.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik koop het meeste bij Jumbo, en soms als het zo uitkomt, bij AH XL. Ik geef voor zijn drieen ongeveer 75 euro per week uit. Wij gebruiken bijna alleen maar huismerkproducten. Ik vind o lacy een goed huismerk en supergoedkoop. Ik koop wel eens olvarit, voor wanneer we iets bijzonders eten.

5. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Wij doen onze boodschappen bij de AH. Voor ons 2-en zijn we per week zo'n 60 euro kwijt.

Creme ed. halen wij altijd bij de drogist, benodigdheden voor de kat bij de dierenspeciaalzaak. deze kosten zijn dus niet bij die 60 euro opgenomen.

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wij bij de Delhaize 1x per week en daar zijn we zo 80 euro kwijt, en dan gaan we ook nog naar de groenteboer en slager ( al doen we dat niet iedere week kopen veel in en vriezen het in ( de slager) ) en dat is ook rond de 30 a 40 euro.
    Maar we kunnen best wat minder uitgeven maar het is allemaal zo lekker ;) .... o ja en het is heel duur in Belgie vandaar dat ik vaak een vooraadje in Ned. in sla als ik daar ben :)

Deel Deze Pagina