Haha hier precies hetzelfde: de titel maakte me nieuwsgierig, dacht ook meteen aan iets anders . Maar antwoord op je vraag: plastick wegwerpbekertje.
Ik wegwerp sopekommetjes Die hebben 2 oortjes, dus makkelijk vasthouden, en hebben een grotere opening aan de bovenkant dan een bekertje! Haha
Normaal een wegwerpbekertje, maar deze keer waren we op vakantie en had ik niets beters bij de hand dan een leeg olvaritpotje... Werkte ook prima (zeker aangezien ik zwanger bleek te zijn).
ik had hele foute eierdopjes . 1 daarvan heeft nu de functie van urinedopje. (de rest heeft mijn dochter voor het verven gekregen) Maar ei en bevruchten past wel bijelkaar dacht ik zo
Whahaha wat een leuk topic!! Ik gebruik een kleine cocktailmixer Ben de dop toch kwijt, en ik hoop dat ik heel snel geen cocktails meer mag hahaha.
je kan bij de apotheek van die speciale urine potjes kopen (ze heten urine containers) tis goedkoop. en het is heel normaal om dit te kopen, het hoeft niet te betekenen dat je zwanger wilt worden. Ik heb ze al jaren in huis..voor als ik wel eens een blaasontsteking had, dan kan je daarin je plas meenemen naar de dokter.. die urine container was ik iedere keer en gebruik hem de volgende dag weer. werkt heel goed.
hier nog iemand die iets anders dacht bij de titel bij mij alleen nog even iets "wilder".. ging meer zo van "hoezo, waar in doe ik het? Waar op, dan toch?" *shame on me* maar wel een goeie. Ben nog maar net 2,5 maand bezig en nog geen testjes nodig gehad omdat ongi netjes op tijd komt en zich braaf aankondigt een dag vantevoren. Heb toevallig nog een hele stapel plastic bekertjes in de kast liggen, weet ik mooi waar ik die goed voor kan gebruiken! Had hier nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk.. whaha!
Ik gebruik een klein emmertje van curver. Die hou ik daar dan wel voor zeg maar. Met al het andere ging het er naast en hier past mijn bibs mooi op haha. Succes.
WAHAHAHAHAHA....hier nog eentje die dat dacht en meteen op het topic moest klikken...... Ik gebruikte altijd van die plastic wegwerp-bekertjes.
hahah leuk dat iedereen weer andere ideeën heeft! haha maar hoe wassen jullie het af? alleen met water of met sop? want ik las ergens dat schoonmaakmiddel de test kan beïnvloeden?
Ik gebruik een gewone plastic beker. Om invloed van sop te voorkomen spoel ik deze grondig af met warm water en dan laat ik hem uitlekken.