hier ook eerst andere gedachten van de topic.. .maar doet niemand het met een potje van de groente oid??? Ik heb in de badkamer een potje staan die ik alleen daar voor gebruik... enne ben ik de enige die opbiecht het ook wel eens in haast in een theekopje uit de kast heeft gedaan?? En dan gewoon omspoelen en in de vaatwasser???
verschillend, rechtstreeks over de test heen.... een plastic bakje, ook wel es in een thee-kopje gedaan....
Hier ook iemand van de club-van-plastic-bekertjes'!! Heb wel in tweestrijd gestaan met een gewoon glas toen ik niets in huis had....maar ik kon het echt niet over mijn hart verkrijgen... Stel je eens voor dat je bij je vriendin op de thee gaat en dat er in hetzelfde kopje de dag ervoor dampende ochtendurine zat... iieuuuwww!! LOL
Ik had enige tijd geleden een bakje met kwastjes gekocht om je haar in te verven. Bij gebrek aan bekers op dat moment (edit: de oudste gebruikte mijn pis kom als drinkbeker blijkbaar ) heb ik mijn verf bakje gebruikt ... Ik kreeg nega en vals posi resultaten. Van de 2 tests in 1 pakje kreeg ik met de zelfde urine 2 verschillende resultaten... Dus voortaan alleen nog maar wegwerpbekers van de appie voor mij !
Uhm, ik gebruik gewoon een glas hoor. Daarna goed omspoelen, in de vaatwasser en terug in de keukenkast. Daar blijft echt geen urine in zitten hoor.
ik heb ooit eens bij een pakket curver bakken van die hele kleine bakjes gekregen en die gebruik ik nergens voor, nou hiervoor kon ik dat dus goed gebruiken... gebruik ze ook als ik mijn plasje naar de dokter moet brengen maar het irritante is dat de deksels altijd kwijtraken haha... in een glas heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me niet heel fris...
Ik had er speciaal een litermaat voor gekocht. Niet dat ik een hele liter plas, maar een litermaat is mooi groot, geen gemik, geen geknoei. Gebruik die litermaat alleen daarvoor trouwens.
Hoe hou je dat dan vast als je zit te plassen aan die oortjes ? Haha.Zag het even helemaal mis gaan met zo'n soepkommetje Ik gebruik plastic weggooi bekertjes. En zoals iemand al eerder zei, goed aandrukken dan kan je er ook niet overheen piesen. Behalve als je te veel piest dan, dan loopt het over. Spreek niet uit ervaring hoor Tis wel een gedoe allemaal he dat mikken en aan de wandel met zo'n potje urine. Laatst ben ik gestruikeld toen ik de keuken in kwam lopen met dat bekertje in m'n handen, al mijn keukenkastjes geel! Had er net zo goed tegenaan kunnen plassen. <zucht>
hahahahahahaaha ik moet zo hard om jullie lachen! wat een geweldige verhalen hier! Slun ik zie het helemaal voor me hahahahahha oooh man goed voor de lachspieren dit