waar doen jullie,

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    je kindje in bad?

    ik doe dat al vanaf het begin op haar slaapkamertje..
     
  2. Eerst slaapkamer maar nu badkamer. Anders kunnen we een nieuwe laminaatvloer leggen omdat het vocht de vloer omhoog werkt :)
    Ze spartelt behoorlijk met haar beentjes in bad namelijk. Meer water op de grond dan in het badje :)
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Badkamer.

    Ik heb het 1 keer in haar slaapkamer gedaan. Ik vind dat dus erg onpraktisch.
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    In de badkamer..anders zit al het water op de vloer en muren.
     
  5. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Deed het van begin af aan in haar slaapkamer,maar ze spettert er nu op los,dus ikdenk dat ik nar de badkamer ga!

    Groetjes,
     
  6. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    Op haar slaapkamer. De badkamer is gewoon te klein! Ik kan haar daar dan niet aankleden (of zelfs maar het aankleedkussen neerleggen), maar met al dat gespetter zou het wel praktische zijn tegenwoordig...
     
  7. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Uuuhhhh, op de badkamer omdat daar het bad is, Iris gaat in het grote mensenbad! :)
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    In de badkamer, dat werkte hier heel goed aangezien ik in het begin het aankleedkussen gewoon op de wasmachine kon leggen en de kleine daar kon drogen en aankleden.
    Tegenwoordig leg ik een handdoek op de wasmachine, zet de kleine erop, pak hem lekker in en ga op de slaapkamer verder.

    Groetjes Anita
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ook wij zijn verhuisd van slaapkamer naar badkamer :) Vigo spartelt zo hard en zoveel dat de hele muur en de grond zeiknat is.
     
  10. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    In het begin in de woonkamer op de eetkamer tafel... omdat het hier warmer is

    Nu gewoon in de badkamer, die is naast de bijkeuken en daar ligt ook een extra aankleedkussen.
     
  11. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Fabian gaat in de huiskamer in bad. Maar ik moet nu echt iets anders gaan verzinnen want ondanks de handdoekken die we eromheen leggen, verzuipt mijn laminaat een beetje..
     
  12. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    In haar kamertje, maar ik vind het zo'n gedoe om dat bad vol te krijgen en daarna weer leeg te gooien.. Ze gaat ook vaak gewoon met een van ons mee onder de douche. De ander pakt haar dan uit de douche en kleed haar aan.. Hoezo teamwork? ;)
     
  13. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik heb het 1 keer in slaapkamer geprobeert, vond ik veel te veel werk, sindsdien in de badkamer, en sinds een aantal maanden in zo een speciaal zitje in het gewone bad.
     
  14. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    alleen tijdens de kraamweek op hun eigen slaapkamer,
    daarna altijd in de keuken.
     
  15. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn badkamer is ook klein maar het badje zet ik er wel neer. naar het badderen doe ik gewoon een grote handdoek om haar heen en dan loop ik gewoon naar haar slaapkamer daar doe im de rest.
     
  16. Hester

    Hester Niet meer actief

    Badkamer
     
  17. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Tot vorige week in hun kamertje. Maar ze zijn nu enorm wild geworden, en vinden het geweldig om te spatteren :)
    Dus nu in de badkamer (wel onhandig want het is nogal klein daar)
     
  18. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Tot ze het spetteren had uitgevonden in de slaapkamer.
    Daarna in de badkamer en sinds ze kan zitten ook in het grote bad.
     
  19. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Op de slaapkamer, het is wel een gedoe met vullen en leegmaken van het badje, maar daar heb ik de commode bij de hand, op de badkamer zou ik hem anders op de grond moeten aankleden of eerst naar de slaapkamer lopen, is ook weer zo'n gedoe en koud voor Joris.

    Hij spettert tegenwoordig wel erg veel dus ik denk dat ik er toch langzaam aan moet geloven en moet verhuizen naar de badkamer! Och ook daar zou ik vast wel de handigheid in krijgen ;)
     
  20. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    bij de eerste heb ik het in de woonkamer gedaan en nu heb ik het kamertje naast de baby kamer ervoor gepakt of het handig is zie ik straks wel :D
     

Deel Deze Pagina