Waar doen ze het toch van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik koop voor onze dochter altijd merk kleding, maar ik koop ze altijd in de opruiming.
    Ik heb al veel kledingstukken van retour en Vingino die zo ver afgeprijsd waren dat ik er nog minder voor betaal als bij de Hema.
    Maar ik ben nu ook aan het kijken bij de zara, daar hebben ze ook
    Leuke dingen moet ik zeggen.
    Maar de zeeman wibera en Hema trekt mij gewoon niet zo. Is gewoon niet mijn smaak en dan ga ik er ook mijn geld niet aan uitgeven.

2. Liara

Liara Lid

1 jun 2012
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Je kunt je er ook op verkijken. Je moet gewoon slim kopen, haha
    Mijn dochter heeft een jas van z8 gekocht voor maar 24,95 nieuw. En een jas van diesel 2de hands voor 10 euro, ziet er uit als nieuw. Voor mijn zoon een jas van de We normaal 54,95 gekocht voor 15 euro. En zo doe ik het met alles en dan hebben ze vaak merk aan voor een koopje. Het is gewoon een hobby voor mij. Goed zoeken dus.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Waar koop jij vingino zo goedkoop dan? want zelfs in de uitverkoop is het nog erg duur helaas. Het gaat me niet om het merk maar ik vind veel kleding van hun wel heel leuk. Kan het me alleen niet veroorloven omdat allemaal voor me kinderen te kopen helaas...

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Amazingkids

5. Troelala21

Wij leven ook met 1 loon ONDER het modaal. Maar wij redden het ook prima met zijn 5en. Ja we hebben niet veel nieuw, de kinderen hebben vaak 2ehands kleding, en wij zelf ook. Maar dat vind ik ook helemaal niet erg, want zelfs dan kan je je leuk kleden! Het enige wat ik wel nieuw koop is winterjassen, schoenen, ondergoed/sokken dat vind ik wel belangrijk.....Maar voor de rest kopen we alles vaak 2ehands. En wat hier in huis staat is ook allemaal 2e hands, op het bed van de jongens na dan haha. Maar dat vind ik ook niet erg, want meubels bij kringloop winkels of 2ehands op marktplaats of waar ook maar zijn net zo leuk, mooi of kan je maken zoals je zelf wil! Wij hechten geen waarde aan merk of wat ook maar. Ja me man heeft veel merk kleding maar ook dat is allemaal 2e hands en is maar een paar euro per stuk, dus waarom zou je het dan laten liggen. Tuurlijk wil ik weleens wat nieuws kopen, maar dan zie ik het ergens anders weer liggen 2ehands en denk ik he dat scheelt toch weer mooi wat euro's! Sja en ik moet zeggen dat de kinderen wel eens wat extra's mogen uitzoeken in de speelgoed winkel nieuw dus, maar dat is ook maar voor een paar euro. EN met de verjaardagen krijgen ze wel iets nieuws, wat ook weer wat duurder is. Maar ik vind dat ze dat verdienen. Me man zegt dan ook weleens moet dat nou zo duur. Wat is duur? Maar ik vind dat ze dat mogen hebben met hun verjaardag 1x in het jaar! En met sint en kerst zijn het wat kleine dingetjes, voor paar centen, euro's....En worden ze door opa's en oma's ook flink verwend. En tussendoor het hele jaar ook wel, dus te klagen nee dat hebben ze zeker niet!

6. Troelala21

Die site kende ik nog niet, wat leuk spul! Bedankt voor de tip, zal het eens in de gaten houden of er eens wat tussen zit voor ons....

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Im heb paar maanden geleden een vingino broek gekocht 50 % korting dan is het nog wel leuk te doen. Soms hebben ze ook 60%
    Daarnaast hebben ze hele leuke merken.. Goede service gewoon top winkel vind ik

8. Troelala21

Vingino heeft heel leuk spul, maar 70 of 80,- voor 1 shirtje kan ik echt niet veroorloven. Vooral niet met 3 kids. Maar als het veel scheelt dan is het misschien nog te doen....Ik hou het wel even in de gaten wie weet vind ik er eens iets voor onze prijsklasse.

Heb ook andere leuke merken gezien die niet veel kosten, scheelt een heel stuk met in de winkel!

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sinds wanneer kost 1 vingino shirt 80,-?!

En vind de titel van dit topic ook erg raar... Hoezo maak je jezelf druk hoe andere mensen het doen?!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier netzo. voorbeeld vorige week een nieuwe vingino broek gekocht. gewassen aan gedaan meneer valt gat in zijn knie ja jammer dan bestel van een nieuwe en de andere gaat de kliko in

11. Troelala21

Nou een broek kost al gauw 60,- dat vind ik veel voor 1 broek, daar kan ik heel wat andere broeken voor halen! Een jas voor 100,- dat gaat mij te ver. Maar dat is persoonlijk. Ik kan en wil het er niet eens voor betalen, ik kan daar kleding van andere merken veel meer van halen, dat bedoel ik er mee te zeggen...Wat een ander doet moeten ze zelf weten, als zij dat er wel voorover hebben moeten ze dat vooral blijven doen. Ik veroordeel ze daar echt niet op, zeg alleen ik zou het zelf niet doen.....

12. Troelala21

Zo gaat het hier ook, ze spelen veel buiten veel in de modder en waterplassen vinden ze op dit moment helemaal geweldig. En zomers veel voetballen grasvlekken, vlekken van bomen of gaten in de broeken. Ik gooi ze weg en haal wel weer andere. Daar maak ik me niet zo druk om, hoort er nu eenmaal bij haha.....

13. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Het is een sport om zo goedkoop mogelijk in dure merkkleding te lopen. Hier veel van Kik Kid, Borxz, Name it, Br@nd, Didi, Muy Malo, Carbone, en laarzen/schoenen van Giga, Clic! en Bisgaard.
    Veel mooier spul dan al dat standaard..en gaat meestal nog langer mee ook. En dat argument van jaa...laat ze maar in wibra en zeeman lopen want ze zijn er toch zo weer uit...nou dat vind ik dus echt heel raar. Met andere woorden het maakt niet uit wat ze aanhebben. Nou ik wil dat ze er altijd leuk uit zien ook al zijn ze er snel uitgegroeid. En wij verdienen een stukje boven modaal maar ach wat is boven modaal? met 4 kinderen zit je er alweer onder hoor.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Er zijn mensen die meerdere keren modaal ontvangen.. tja, dan is je vraag snel beantwoord denk ik.

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ben alleenstaand en ik koop de kleding altijd in afprijzing of ik koop ze van de kinderbijslag het is maar net hoe je het uit geeft
    hier moet ik ook echt opletten met wat ik doe en wat ik uitgeef
    maar hou ervan om mijn kinderen goed en netjes te kleden
    ik ben niet zo van wibra en zeeman maar dat is ieder voor zich
    koop ook van 2ehandse pakketen en heb het daar vaak erg mee getroffen;)

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik vind het belangrijk dat mijn kinderen in mooie kleding lopen. En ik wil graag dat ze dingen aanhebben die niet iedereen heeft. Ookal dragen ze dure kleding ze mogen gewoon buiten en in de modder spelen hoor. En ja ik baal wel eens als iets kapot is maar ja dat hoort erbij.
    We werken er hard voor, ik vind het het waard. Ik heb dan weer niet 100 setjes maar heb liever iets minder setjes die origineel en van goede kwaliteit zijn.

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik vind een broek van 180,00 ook erg duur hoor!:D
    maar als je het geld er voor hebt en er voor over hebt...
    waarom niet

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en in de winkel zelf bij Amazingkids loopt de korting zelfs tot 80%
    zo kocht ik van Bengh een spijkerbroekje nu voor 15,00
    dus niet alles is altijd wat het lijkt

vandaag heeft mijn dochter een hema spijkerbroekje aan met loshangende bretels die is duurder;)

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik koop vaak kledingpakketten op MP, of plaats hier een oproepje ;) (moet trouwens nog een paar mooie, stoere spijkerbroeken in mt 122 hebben :p)
    Ik ben een alleenstaande moeder die zichzelf en haar 2 kinderen moet kleden, dus álles nieuw kopen voor ze is (helaas) onmogelijk. Op MP worden vaak superleuke (merk)kleertjes aangeboden. Van de week ook een kledingpakket met allemaal merkleding gescoord voor Milan! 6 spijkerbroeken en 9 longsleeves voor in totaal 46 euro! Aan veel kleding zaten de kaartjes er nog aan... Is mazzel hebben, maar ik maak er dan ook een sport van om MP lekker af te speuren naar goede tweedehands kleding. Ik geef eigenlijk niks om merk, maar zoek er wel naar omdat de kwaliteit er van gewoon veel beter is en veel langer mooi blijft. Kan dus makkelijk een tweede ronde mee. Zo doe ik dat dus... ;)

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Juist.

Deel Deze Pagina