Waar doen ze het toch van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind dat het er ook aan ligt wat je met je kind doet als je niet voor sport kiest.

Wij fietsten altijd op zaterdag behoorlijk lang.
    En op zondag werd er in het bos gewandeld.

En op door de weekse dagen speelde wij gewoon buiten.

En ik ben als kind nooit te dik geweest.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

zwemles 40 euro in de maand? hier is het 650 euro per half jaar

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik ook niet hoor ik was juist te mager hahahah en ik zat dus niet op een sport

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ja en met die instelling worden kinderen te dik maar met sporten leer je meer dingen dan alleen bewegen, zo ook sociaal met elkaar omgaan, omgaan met verlies en winnen, is ook weer een stukje voorbereiding op de echte wereld zullen we maar zeggen, je kind een sport ontzeggen doe je uit pure noodzaak lijkt me want het hoort echt wel bij een gezonde opvoeding.

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    maar ben het er wel mee eens dat er zwemdiplomas gehaald moeten worden dit om het buiten spelen veiliger te maken dus ja dan zullen we op andere dingen even gaan minderen

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik geloof dat je wel weet dat je vooral je eigen vooroordelen invult hè?

Wat een opmerking.

Te min voor mij zijn mensen die hun oordelen klaar hebben :D
    En over die kwaliteit? Dat zal best maar ik kan het niet vinden en wil er ook niet naar zoeken. Name it of WE koop ik nooit dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar het spul wat ik heb van Zeeman is goed in prijs - kwaliteit verhouding.. Spotgoedkoop en zeer matige kwaliteit.

7. Triskele

ja en mijn opa rookte 100 siggaretten en 2 liter whiskey en is 100 geworden ;)

8. Triskele

wow das pittig, dus ik heb mazzel hihi, ik vond dit al aan de maat, is maar voor een uurtje per week he?

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nee door kinderen dag en nacht voor de tv te laten of pc en ongezonde voeding maakt kinderen dik of met de auto naar school toe
    Gewoon gezond buiten spelen elke dag en gezonde voeding doet wonderen hoor en wilt ze later sporten mag ze maar ik ga dr niet dwingen

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

1 les in de week van 45 min

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    sommige kinderen maak je juist dood ongelukkig door te sporten maar dat is een andere discussie.

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja maar als het geld er niet voor is dan kan je niet anders, dan kan het nog zo goed voor je zijn maar als het er niet is dan is het er niet.

Die oudste van mij kan ook maar op 1 sport, ik betaal nu voor 6 lessen zwemles 60 euro, als hij zijn diploma heeft gehaald mag hij iets anders uit gaan zoeken maar twee sporten gaat hier gewoon niet. Ik laat ze wel buiten gewoon lekker rond rennen, want of je nou bij bijvoorbeeld een voetbal vereniging achter een bal aanrent of dat je dat nou thuis op het pleintje met je vriendje doet, principe blijft het zelfde

13. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Het gaat niet om Frankrijk mensen, maar vakantie! Dat vakantie weg zijn van huis met je kind zo fijn is en ik dat mijn kind wil bieden.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    o maar dat kan bijna voor niks...vakantie hoeft niet duur te zijn

15. kvinna

kvinna Niet meer actief

Agter, waar woon jij? Meen je dit serieus?

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben nog nooit als kind op vakantie geweest en nu we wel gaan kan ik niet zeggen dat ik het gemist heb hoor.
    Mensen zijn tegenwoordig erg materialistisch lieft 2 keer op vakantie per jaar dure auto merkkleren 3 sporten muziekles enz enz wanneer mag een kind echt kind zijn en na schooltijd zelf zijn of haar tijd indelen.
    Love mijn jeugd dat ik dat wel kon en mocht

17. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Utrecht.
    En met weinig inkomen krijgen mensen vaak subsidie. Geldt voor sporten ook.
    Niet dat ik het daar mee eens ben, maar dat is wat anders.

18. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Die woont in een grot, ze heeft nog zo'n berenvelletje om dr heen en dr man rent het bos door op zoek naar wild ;)

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Van zwemles kreeg ik ook bijna een hartverzakking. Voor 7 maanden kost het 691 euro, als je 2 keer per week wilt en dan in 4 maanden wilt halen kost het 792 euro.

en dan 45 min per les.

20. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik vond de wintersport met mn ouders juist heel erg leuk ieder jaar. Toen we het een keer oversloegen, heb ik het echt gemist. Heerlijk als kind om zo actief met je ouders in het buitenland bezig te zijn!
    Kan me vooral de sfeervolle verlichtte bergdorpjes nog goed herinneren. Om bij weg te dromen.

Deel Deze Pagina