Waar doen ze het toch van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Op kDV kijken ze er idd na of er al kindjes bij zijn die in die doelgroep horen om meer aandacht te geven.

Als je automatisch VVE krijgt op PSZ met 4 dagdelen en subsidie van je gemeente terwijl je niet in die doelgroep hoort dan hoor je dat zoiezo te zeggen want dan onthoud je iemand anders die er wel recht op hebt neem ik aan.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik vind het gewoon slap en getuigen van zwakte als je je eigen keus gaat zitten ophemelen door die van een ander, zij het lekker aangedikt, neer te halen.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

nogmaals op het audiologisch centrum hebben ze testen gedaan en ook bij logopedie. hij heeft 8 testen gehad waarbij het gemiddelde ligt op 100 ze moeten tussen 85 en 115 scoren. mijn zoon scoorde 110.

dus wat nou achterstand?

4. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Gaat dat dan niet ten koste van de kinderen die wel in de doelgroep vallen? Bedoel er is dan toch minder tijd beschikbaar.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik doe niet uit de hoogte, als je verder leest zou ik nooit beweren dat als je niet op vakantie gaat je kinderen iets tekort doet.

Wij ( dus ik en mijn man) vinden het belangrijk en daarom proberen wij dus wel zoveel mogelijk te reizen met onze kinderen...maar mensen lezen alleen wat ze lezen willen.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan iemand mij uitleggen hoe je dat VVE kan aanvragen?
    Doe maar via PB want is wel erg offtopic :D

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik krijg geen subsidie moet ik zeggen, we betalen gewoon het gemeentelijke tarief, ze mogen ons ook niet weigeren.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Omdat het inmiddels wel erg off topic gaat sluit ik 'm.

Beheer

Deel Deze Pagina