Op kDV kijken ze er idd na of er al kindjes bij zijn die in die doelgroep horen om meer aandacht te geven. Als je automatisch VVE krijgt op PSZ met 4 dagdelen en subsidie van je gemeente terwijl je niet in die doelgroep hoort dan hoor je dat zoiezo te zeggen want dan onthoud je iemand anders die er wel recht op hebt neem ik aan.
Ik vind het gewoon slap en getuigen van zwakte als je je eigen keus gaat zitten ophemelen door die van een ander, zij het lekker aangedikt, neer te halen.
nogmaals op het audiologisch centrum hebben ze testen gedaan en ook bij logopedie. hij heeft 8 testen gehad waarbij het gemiddelde ligt op 100 ze moeten tussen 85 en 115 scoren. mijn zoon scoorde 110. dus wat nou achterstand?
Gaat dat dan niet ten koste van de kinderen die wel in de doelgroep vallen? Bedoel er is dan toch minder tijd beschikbaar.
Ik doe niet uit de hoogte, als je verder leest zou ik nooit beweren dat als je niet op vakantie gaat je kinderen iets tekort doet. Wij ( dus ik en mijn man) vinden het belangrijk en daarom proberen wij dus wel zoveel mogelijk te reizen met onze kinderen...maar mensen lezen alleen wat ze lezen willen.
Ik krijg geen subsidie moet ik zeggen, we betalen gewoon het gemeentelijke tarief, ze mogen ons ook niet weigeren.