Waar doen ze het toch van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    diegene waar ik op reageer kan ik
    dus ik weet wel wat ik naar diegene kan zeggen met knipoog

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

;)

Het is je gegund hoor.. En anders ga ik gewoon een keer stiekem mee in de koffer je komt toch langs schagen op heen weg maar vliegveld :D

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    lieverd als je maar blij bent
    ik ga nu werken voor mijn kleding
    moet zondag modeshow lopen dus zo kleding doorpassen bij nameless and dreams

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik wel hoor hihih

Leuk! Veel plezier ! Mag je de kleding houden ?

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ja we moeten ergens over OPSCHEPPEN
    eten opscheppen kunnen we niet meer:D
    daar is geen geld meer voor

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Hier ga ik nu proberen om alles van de kb te kopen.. Dus 400 euro voir beide kids. Jongste past winterjas nog van vorig jaar en heb wat kleding gekregen voor haar. Oudste krijgt zowiezo dure schoenen,verwacht 150 daarvoor kwijt te zijn. Ze past nog wel wat van vorig jaar maar niet veel meer.

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    dankjewel:D

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik denk dat het gewoon is hoe je levensstandaard is op dit moment. Iedereen kiest voor iets anders. Hier wel veel merk kleding zowel wij als de kinderen omdat wij dit leuk vinden en ook kunnen betalen aangezien wij in een luxe positie zitten. Was dit niet zo dan waren de prioriteiten ook anders want dan moet je sparen en kijken naar waar het geld heen gaat allemaal. Onze prioriteit ligt niet bij een paar duizend per maand aan alleen maar sparen :) maar eerder aan kleding, eten ( ik houd echt van koken en bakken heerlijk :)) leuke uitstapjes en reizen enz... Hier dus eigenlijk vanalles wat :)

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    whahahahhahah

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier is dat dus 565 euro gedeeld door 3 is 188 euro - 70 is dan 118 euro over voor 3 kinderen per maand en dat gaat dan hard.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    skinny van name-it maar 16,95:p
    en mooiere kwaliteit;)
    heb zelf gekeken

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet niet goed wat je met dit topic wil bereiken eigenlijk? Iedereen heeft een ander inkomen en andere prioriteiten.

Om antwoord te geven op je vraag. Wij werken gewoon keihard voor onze centjes en verdienen niet slecht. We geven dat ook graag uit aan kleding voor onze dochter omdat ik wil dat ze leuk bijloopt en of dat nou van de wibra is of van Vingino.

Merkkleding is vaak ook goed te verkopen op marktplaats en wat ik daarmee verdien gaat naar het kledingbudget (en dat is iets meer dan 100 per jaar ;))

13. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dat bedoelde ik dus met, dat merkkleding niet specifiek duurder hoeft te zijn.

Hema stelt eigenlijk kwa kleding niet zo erg veel voor, en vind dan idd 19 euro voor een skinnybroek best veel voor een maatje 110.

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik hecht waarde aan goede kleding, een keer zeeman of wibra vind ik niet erg, leggings bijv komen juist van de zeeman maar over het algemeen wil ik toch wel het liefst goede kwaliteit,

soms is dat het 2ehands winkeltje voor merkkleding bij ons in de buurt, maar ik kijk ook veel op marktplaats, vaak word er verkocht met kaartjes er nog aan

maar zoals gister bijv. heb ik bij kleertjes.com 4 shirts voor onze zoon besteld van eager beaver van 35 a 40 euro voor 10 euro p.s.

ik haal dus veel in de uitverkoop.

voor onze dochter vinden we bakkaboe ook een leuk "merk" hoewel ik dan niet echt "merk" vind, maar ik vind het wel goede kwaliteit.

schoenen en winterjassen zal ik nooit bezuinigen die moeten goed zijn, en jassen moeten lekker warm zijn.

15. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Daar bestel ik ook regelmatig.

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind het een ideale site met vaak kortingen :d i love korting haha ;):cool::D

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik krijg bijna 400 euro per maand aan kinderbijslag. Inkomen boven modaal, goedkoop huurhuis, gratis kinderopvang. Maar bij ons gaat het geld vooral door naar de spaarrekening en mijn schoonouders wonen buiten Europa dus per jaar al zo'n 3000 euro aan vliegtickets. Maar ik moet zeggen dat we een heel fijne spaarrekening hebben. En wij willen ook nog graag een 3e kindje dus in de toekomst kost dat wel wat geld natuurlijk. Studies ed. En we willen ook nog een huis kopen.

18. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Tja denk inderdaad dat het maar net is waar je je prioriteiten legt. Ik koop veel kledin en schoenen, ook voor de kindjes. Mijn man werkt in de mode en heeft altijd gratis de ,ooiste kleding. We hebben allebei geen dure hobby's. Ik zeg weleens dat shoppen mijn hobby is. Anderen hebben een paard en ik vind het heerlijk om te tutten en nieuwe kleding te kopen.

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik bedoel dus.. Wij komen amper rond? En we doen NIKS, niet uit eten, stappen, ok wel een weekendje weg maar wel via vakantieveilingen. Hobby's nu al een jaar NIKS. Boodschappen b merken of afgeprijsd.. Ik kan er met m'n kop niet bij waarom wij NOOIT wat overhouden!

Dus prioriteiten heb ik niet.. kAN niet.

T maakt mij niet uit waar een ander z'n geld aan uit geeft maar HOE zij rond komen van een modaal inkomen.

20. misa

misa Niet meer actief

Ik weet het ook niet en vraag het me ook met regelmaat af. Maar ik probeer ook maar te denken: niet vergelijken, we zijn gezond en gelukkig samen!

Deel Deze Pagina