Wat betreft de familie Geers met de 8 kindjes, ik volg ze al jaren op Insta en ze eten echt genoeg. Annemarie kookt elke dag vers met de daarbij behorende baksels, elke dag toetjes enz. Ik vind het echt niet weinig hoor. Wat betreft de kinder feestjes, dit deden ze voorheen wel maar omdat de ouders tegenwoordig er een wedstrijd van maken wie het beste en duurste kinderfeestje kan geven hebben ze het afgekapt. De kinderen waren ook ondankbaar als ze weer eens naar een indoor speeltuin gingen ipv indoor skydiven (bij wijze van spreke). Misschien is dat iets van onze regio (Den Haag) maar hier ga ik straks ook niet aan meedoen als mijn dochter naar school gaat. Het heeft dus niks met geld te maken. Het is een leuke familie en ik leer echt een hoop bij van Annemarie om de structuur in het gezin en huishouden te hebben .
Het stond op een rekening en daar stond geen geld op en ze hadden er geen zicht op. Of zoiets. Als je je prio dier en peuk boven kind gaat, heb ik vooral t idee: 'we hadden t al uitgegeven aan onszelf en dat is leuker dan aan de bank' Ik geloof vooral dat ze t mooi verpakt hadden want 7 maanden geen hypotheek betalen... dat is gewoon dom.
@MarisB89 oh vandaar.. ja dat is misschien meer op wat oudere leeftijd want hier in de bovenbouw was dat blijkbaar ook het geval met trakteren (steeds gekker) dus nu is het hele trakteren afgeschaft. (Ook vanwege het gezonde beleid, maar toch) Ik merk er nog niet veel van. Oudste is 7 en laatste keer een feestje thuis gedaan en alle kinderen vonden het geweldig. Maarja als ze ouder worden is dit misschien anders. Hoe heet ze op instagram? @GroeneBomen ja dat denk ik ook. Het is niet een heel geloofwaardig verhaal wat mij betreft.
Ik hoop dat de vakantie van Giovanna nog is doorgegaan, zou het echt zonde vinden als het was gecanceld door Corona. Vind het zo mooi om te zien hoeveel zin ze erin heeft!
Ja ik ook! Vind het een leuk programma. Hopen op snel een nieuw seizoen (zal door Corona wel even op zich laten wachten, mocht er een nieuw seizoen komen)
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5193421/waar-doen-ze-het-van-kijkers-reageren-massaal-op-tandartsbezoek Ik ken het programma niet, lees alleen dit net op rtlboulevard.. en dan schrik ik toch wel!
Ik had het eerste half uur gemist, maar mijn man had het wel gezien en had er idd wat over te zeggen.
Ik vind het zo gek nog niet! Als mijn kinderen 18 plus zijn en fulltime werken zou ik dan de gaatjes moeten betalen?
Ik vind het zo gek niet hoor. Ik volg deze familie op insta trouwens en daar legt ze uit: vanaf dat de kinderen 18 jaar zijn betalen de ouders alleen het consult, als ze dan ook nog een gaatje hebben moeten ze dat zelf betalen. Ik vind het wel een goed idee, als je een (volwassen) puber hebt die denkt dat een kauwgompje ipv poetsen prima is en vervolgens gaatjes heeft...tja
Mja ik weet het niet. S1 heeft een zwakker gebit, die poetst stik goed en had vandaag 3 gaatjes. Dat betaal ik gewoon. Ik heb het niet gezien verder, dus ik weet niet of ze expres niet poetsen. Maar dan nog, dat zijn kinderen. De ene keer luisteren ze beter dan de andere keer. De 1e bekeuring betalen wij bijv ook, mss dat ze beter zoiets kunnen invoeren. Vind ik dan hè
Hm ja, misschien kijk ik meer vanuit mijzelf. Vanaf mijn 18e betaal ik ook gewoon mijn eigen zorgverzekering bijvoorbeeld. Ik zag wel dat bij dat gezin dat de ouders de rijbewijzen voor de kinderen wel betalen. Die heb ik ook zelf moeten betalen..
Als ik mijn kinderen zelf hun tandarts zou laten betalen zou ik ze ook zelf een afspraak laten maken. Het is toch ook super onhandig om met 6 broertjes en zusjes naar de tandarts te moeten.
Ik denk dat hij dan helemaal niet gaat. Meestal zijn ze nog een beetje laks met die dingen op die leeftijd. Ik dacht eerst ook toen ik het hoorde wat????! Maar betalen de ouders wel de zorgverzekering enzo? Aan de ene kant valt er wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant zou ik het niet kunnen op die manier. Net zoals @Cindy1977 zegt, onze oudste heeft een slecht gebit.. poetsen hartstikke goed. Ik zou haar dan niet nog extra straffen door alles zelf te laten betalen. Maar misschien dat ze zo langzaam wel leren om wat zelfstandiger te worden. Ik was nog de enige thuis toen ik 18 was. (Heb toen een jaar gewerkt, betaalde zorgverzekering zelf) maar toen ik weer naar school ging, betaalden mijn ouders alles. Op mijn 21e ging ik samen wonen en vanaf toen betaalde ik alles zelf. Maarja als je zoveel kinderen hebt, kan je dat niet allemaal blijven betalen natuurlijk. En stel ze blijven thuis tot ze 30 zijn.
Ik volg ze nu ook een paar dagen op insta. En pfff.. ik heb wel met ze te doen hoor, ze krijgen zoveel kritiek op een kort stukje wat mensen op tv hebben gezien. Zo ook bijv de verjaardagen. Geen kinderfeestjes vind ik nog steeds zielig voor de jongere kinderen hoor, maar het wordt een beetje neergezet alsof ze helemaal niks doen. Op die ene dag per jaar voor familie na. Maar ze vieren iedere verjaardag met het gezin met ontbijt op bed, taart en cadeautjes. Daarmee wil ik zeggen.. het is ook niet allemaal zo zwart wit dan dat ze op tv laten zien.
Wij zijn hier gelukkig in een positie om alles te betalen, dus dat doen we eig ook. Zo ben ik ook opgevoed en ik vond dat toen heel normaal. Ik was zelfs kribbig als ik een keer iets niet kreeg Ik kijk daar met een heeeerlijk gevoel op terug, wat ben ik verwend Het leven is nog zo lang, zo hard. Ik wil ze de zorgeloze jeugd geven die ik ook heb gehad. Moeilijk komt vanzelf helaas. Maar dat is ieder voor zich uiteraard! Iedereen doet wat hij goed vindt voor zijn kind
Ja ik schrok er van de week wel van dat ook de npo dus “gewoon” tv maakt. Dat voorrecht is niet alleen aan SBS6 dus
Volgens mij stond de kalender bij het reisbureau op 2019. Vermoedelijk is ze dus in de zomer van 2019 naar Sicilië geweest. Gelukkig voor haar het niet een jaartje uitgesteld.