Waar doen ze het van?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 24 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Als de boel in de hens staat zal ze wel zeggen: gratis verwarming, puur natuur.

Ik weet niet hoe die constructie zal zijn, als haar ouders huur vangen en dan haar huur (?) met dat bedrag verlagen weet ik niet hoe t zit. Ik wil vooral niet weten wat voor type mens erop af komt die daar wel wil zitten :oops:

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Kost je hooguit een paar oorwarmers :D

toch3 vindt dit leuk.
  3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik zou dan eerder voorstellen samen iets te kopen, het cadeau samen uitzoeken en dan een knutsel of tekening maken (afhankelijk v.d. leeftijd en interesses van het kind). Maarja, zo geeft ieder gezin er weer een eigen invulling aan.

toch3 vindt dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

daar ging me drinken :roflmao:

Mammavantwee en GroeneBomen vinden dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.717
    113
    Ja het is EO, maar toch erger ik me aan de subtiele christelijke speldenprikjes. Nadia die een christelijke internetprovider/streamingsdienst op haar afschriften heeft en een boek met opwekkingsliederen op het keyboard, maar vooral ook de kaart voor papa Peter waarop de oerknaltheorie belachelijk gemaakt wordt, net lang genoeg in beeld.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik kan niet slapen en ben nu op mijn iPad een lijst aan het maken met spullen die ik daarvoor zou moeten aanschaffen (tent, statafels, heaters, tafels en banken voor kinderen om aan te knutselen, hogere tafel voor de sweet/candytable, pilaren voor de taart en cupcakes, etagaires, servies, glaswerk, lichtletters/cijfers. En bedenk welk van deze dingen eventueel beter te huur zijn dan te koop. Ik ga proberen de komende verjaardagen foto’s te maken van al mijn versiering en de tafels en het eens posten in de lokale Facebook pagina’s. Kijken of daar vraag naar is. Tips om mijn lijstje aan te vullen zijn welkom!

Kolibrie2, Mamavandrie34, Zxcvb en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Ik vraag me echt af wat ze heeft ingevuld op die website om aan dat huurbedrag te komen. En welke website dat überhaupt is? Anders bouw ik onze loods / werkplaats en kantoor om naar allemaal van die hokjes in de afmeting van Nadia haar slaapzolder (schat dat ik er een stuk om 200 van kan bouwen op de zaak, als het er al niet meer zijn) en ga die dan ook voor dat geld verhuren. Dan verdienen we een stuk meer geld en hoeven er niet eens voor te werken ook :roflmao::roflmao::roflmao:

9. GossipGirlxoxo

Weet je als iemand het geld niet heeft en je kind wil graag iets hebben en je vind het op de weggeef hoek is daar helemaal niets mis mee (in mijn ogen) maar Nadia slaat gewoon helemaal door in het niet uitgeven van geld. Want een kado kopen kan ze echt wel financieel (zoals we het op beeld zien tenminste) Ze zeggen weleens dat ik een gat in mijn handen heb / geen handen heb, als het om geld uitgeven gaat. Als je dat omdraait heeft Nadia de grootste en dichtste handen die ik ooit heb gezien!

Mamavandrie34 en Beausecret vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

dit inderdaad!!! Lijkt me een hele belangrijke levensles, belangrijker dan zuinig zijn! Ze benoemde wel dat de kinderen misschien meer sociale contacten hebben dan schoolgaande kinderen omdat ze meer sporten en nog iets (ben ik vergeten) bij dat doornemen van de maandkosten komen die sportbedragen niet voorbij dus ben heel nieuwsgierig wat ze onder sporten verstaat. Ik ben bang dat dat iets is van pionnetjes uitzetten en rennen met een bal (van de weggeefhoek of zelf gemaakt) met andere kinderen in die Tiny house community daar. Ben ook heel benieuwd of die hele gemeenschap daar op dat stuk grond met die Tiny houses zo leeft als Nadia leeft. Een soort van kamp maar dat met allemaal Nadia types! Volgens mij een gat in de markt voor een realityshow zoals “Urk” of “bij ons op het kamp”.

11. GossipGirlxoxo

ze legde toch zelf ook geld bij de kadotjes, de kinderen moesten iets van hun zakgeld betalen en moeder betaalde de rest. Ik vind dat wel een goede les hoe ze dat deed. Je verplaatsen in waar je een ander blij mee maakt en zelf daar ook geld aan uitgeven. Dat ze dan ook moeten nadenken … is bijna jarig dus ik kan mijn zakgeld niet helemaal aan mezelf opmaken want ik moet ook nog wat leuks voor … verzinnen en kopen.

12. GossipGirlxoxo

Ik vermoed dat ze dit wil doen als aanvulling op het stuk waar ze op gekort gaat worden. Daarvoor solliciteerde ze toch bij post.nl. Maar dat verdiende te veel (€500 ipv de €300 die ze gekort zou worden) en daarom wilde ze liever niet 12 uur werken maar minder zodat ze op de €300 uit kwam en niet “zo mega lang:rolleyes:” van huis zou zijn elke dag. Als dit inkomsten zijn ter vervanging van dat werken komt ze dus onder dat werken en van huis zijn uit vermoed ik.

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ja nou, dat dus. Het is niet dat het niet kan omdat ze elke x in de min staat.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Oh ik vat dat heel anders op. Het is hun leven dus waarom zou ze dat boek moeten wegleggen als ze er net uit gespeeld heeft... Of als het er standaard zou staan. Nou staat het er niet standaard maar als je bij mij in de keuken filmt zie je ook bijbels liggen want die liggen daar standaard op de kast. Of als dochter dwarsfluit speelt grote kans dat het dan christelijke liedjes zijn.
    Dat is dan niet bedoeld als speldenprikken/evangeliseren maar dat is gewoon standaard/ons leven.

Die kaart snapte ik niet, waarschijnlijk ook stukje familie/inside humor. Met Google zie ik ook alleen de voorkant. Ik dacht misschien staat er aan de binnenkant nog iets

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Zo had ik het nog niet bekeken

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    En het erge is, zij is zo maar haar kinderen weten straks niet beter want die leven in de zelfde bubbel. Als die kinderen ook naar school gaan zien ze tenminste ook wat anders maar alles word door haar gedaan.

Ik vind een Tiny huis best geinig, het concept is prima maar zij slaat door.

17. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Jaa zij denkt echt dat ze het beste doet, en dat doet iedereen natuurlijk maar het is bij haar bijna arrogantie. Dat vind ik lastig om te zien..

18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jij omschrijft het goed! Er is iets in haar houding. Ik dacht dat ik het juiste woord had gevonden; ontevreden/ongelukkig maar het is eerder arrogantie ja. Heb het gevoel dat ze neer kijkt op andere ofzo.

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ik denk dat ze idd arrogant is en zich niet kan verplaatsen in een ander.

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.717
    113
    Het is vaak net even te nadrukkelijk imo. En die kaart is gewoon een sneer naar wetenschap vanuit creationistische hoek (waarbij ik denk dat het een slecht plan voor creationisten is om hun argument tegen de ander op logica te stoelen maar dat terzijde), en een wat bijzondere keus voor een verjaardagskaart van een jong kind.

Beausecret en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina