Waar doen ze het van?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 24 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar jij woont denk ik niet in een Tiny house en doet je was in het badwater ed…?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ben ik het wel mee eens… ik vind echt niet dat de uitkering naar beneden moet, want echt het is zoveel niet…

maar wel dat werken meer moet gaan lonen

Dubbelgeluk, Zoe123, Saartje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Persoonlijk vind ik het jammer dat ze iemand uit een tiny house hebben genomen met een uitkering. Het wordt gelijk een alternatief werkschuw tuig.
    Liever had ik iemand met een kleine baan, die van weinig goed kan rondkomen en zo door weinig impact met weinig toe kan.

ClaireDeLune, Dubbelgeluk, Lola1982 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Dat vond ik ook heel duidelijk naar voren komen in het voorbeeld van de wellness familie. Mensen die 6/7 dagen per week keihard werken in hun onderneming, door maatregelen dicht moeten en dus hun zoontje van voetbal moeten halen vanwege de kosten, terwijl een bijstandsouder het kind daar wel op kon laten. Vond ik ook echt dubbel om te horen.

Ik vind overigens de sauna familie en de familie de Groot het leukst.
    Wat ik van Nadia moet zeggen weet ik werkelijk niet, wat een ongelooflijk raar en wereldvreemd mens.
    Die Vasco vind ik echt een misselijk, arrogant ventje. Tamara vind ik wat sympathieker.

chrystel73, Jackie87, Zoe123 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Met alles 100% eens!!

tuc vindt dit leuk.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik raak zo geïrriteerd. Kan er niets aan doen. Als je ziet hoe het haar afgaat en met wat voor gemak zij haar centjes binnen harkt tov het wellness gezin, merk ik dat het gewoon wat met mij doet.
    Haar banktotaal; meer dan €6000, sorry? Ik hoop echt dat er iemand kijkt vanuit de gemeente en denkt. Mwau.. dit gaan we toch even checken want helemaal oké is dit niet.

Wat betreft Vasco. Ze werken echt kei en kei hard. Even ervaring gaande dat het eerlijk gaat. Dan doet mijn vriend ook maar die komt niet thuis met 2,5 miljoen winst in 1,5 maand tijd :roflmao::roflmao: verkeerde business gekozen denk ik :o::roflmao:
    Ze leveren wel heel veel tijd in, tijd met de kinderen, tijd samen, andere zorgen voor de kinderen.
    Maar het gemak waarmee ze met geld om gaan.. ik denk dat het een kwestie is van wat je gewend bent. Zij vinden meer dan €2000 voor een lunch met vrienden normaal, omdat ze leven naar wat ze hebben. Ik moet wel zeggen dat ik Tamara wel wat nuchterder vindt tov Vasco.

Dan de familie van de autorijschool. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden. Alles klopt aan ze, ze doen goede dingen en noem maar op. Maar ik vind hem echt een blije banaan de hele tijd en ik vraag me af na de laatste aflevering of het wel echt is hoe ze zijn zeg maar. Hij doet mij af en toe net te gemaakt vrolijk, het hele leven is prachtig, het is te perfect ofzo. Kan het niet uitleggen.

Nou goed. Misschien zijn het wel gewoon mijn hormonen, kan ook :roflmao::roflmao::roflmao:

Ayla7000, Huismuisie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja ik snap je gevoel bij familie de Groot wel. Ik stoor me vooral aan de vrouw met haar opgestarte coachingsbedrijf. Heeft ze daar diploma’s voor?
    Ook al zijn ze heel vrijgeven, rijk worden is bij hun ook wel een beetje het doel.

Malbec vindt dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Wel op een andere manier vind ik.

9. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Nadia met haar 8k in totaal.. 3200 op rekening, spaarpotje voor verhuizen 1200, auto 700 en nog een spaarrekening waar 3300 op staat.

Ik vind daar wel wat van ja. Iedereen die werkt financiert haar.

10. Villa Kakelbont

Villa Kakelbont Fanatiek lid

13 okt 2020
    1.050
    1.713
    113
    Vrouw
    Ik heb het net even gegoogeld. Wanneer je in de bijstand zit mag je als alleenstaande ouder met inwonende kinderen maximaal €13.010 eigen vermogen hebben.

Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden, maar volgens mij doet ze dus niets 'fout'.

Beausecret vindt dit leuk.
  11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het enige dat ze fout doet is geen baan zoeken nu haar jongste 5 jaar is.
    En het proces frustreren omdat ze maar 300 euro nodig heeft. Ze is het type ik roep dat ze wel wil werken maar ik kan niks passends vinden. Maar ondertussen haar best doet om afgewezen te worden.

Ayla7000, GossipGirlxoxo en Malbec vinden dit leuk.
  12. Villa Kakelbont

Villa Kakelbont Fanatiek lid

13 okt 2020
    1.050
    1.713
    113
    Vrouw
    Ja daar heb je gelijk in hoor! Ik doelde vooral op het geld dat ze 'oppot'.

Ik vind het ook veel gezonder dat ze haar kinderen op school doet en gaat werken

Huismuisie vindt dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    #413 Spectre, 29 apr 2022
    Laatst bewerkt: 29 apr 2022
    En dan zegt die vader dat een rijschool geen goede business is.. sorry maar als je zo €30000 neer kunt leggen voor een verbouwing en €6500 voor de onderneming van de vrouw., dan heb je écht wel een goede business. Het kan altijd beter natuurlijk en ze zullen vast ook hard werken, maar een slechte business zeer zeker niet.. in mijn ogen zijn zij gewoon rijk.

Correctie; ik zie nu dat de uitgaven van €6500 verrekend zijn met de inkomsten (ben aan het terugkijken) maar alsnog vind ik ze rijk en zeker geen slechte business :p

citroenrasp en Nellie4 vinden dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    Vreselijk die lunch bij Vasco :o: wat is er mis met een lunch in een leuk restaurant.. moet altijd zo over de top bij hem :|

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Haar kennede dat ze doorgaan tot ze 13 009 als vermogen heeft om maximaal te profiteren en zo lang mogelijk te teren.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Volgens mij was dat toen alles dicht zat :)

Huismuisie vindt dit leuk.
  17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Er is niks mis met een lunch bij een leuk restaurant, maar ook niks mis met thuis. Zeker in de tijden van de lockdowns gebeurde dat veel. Wij hebben het ook een aantal keer gedaan en was super leuk. En een voordeel je rolt zo je bed in, dus een wijntje meer of minder maakt dan ook niet uit. :)

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    Ach ja natuurlijk :o: zo snel vergeet ik dat. Maar dan nog zoveel geld voor een lunch.. uiteraard met kaviaar.

Malbec vindt dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    Nee maar ik bedoelde zo over de top, alles inclusief, kaviaar, geen alledaagse gerechten .. mijn ding zal het niet zijn, kan het ook niet eens betalen dus dat is makkelijk:roflmao:

20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Kaviaar is wel lekker :D

Wel grappig hoe je er naar kijkt. Want ik zat te kijken en dacht, hadden ze dan niet beter voor dat geld wat meer uit kunnen pakken? Het was 230 euro pp. met zo’n grote groep heb je voor dat geld ook wel een sterrenchef in huis. Zeker in de corona lockdowns.

Youtan en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina