Waar doen ze het van?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 24 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik vond het ook niet buitensporig helemaal niet om het bedrag aan winst te vieren wat waarschijnlijk de komende maanden nog verdubbeld of meer word :eek:
    Had een lunch/diner bij vd Valk, la cubantita of Loetje niet echt toepasselijk gevonden :roflmao:
    En ik deel je mening, kaviaar is echt lekker! Vooral op zo een luchtig toastje/crackertje met zo een wit sausje (moet Googelen op om op de naam te komen).

Huismuisie vindt dit leuk.
  2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Die kaviaar is natuurlijk wel luxe. Maar de andere gerechten vond ik meevallen wat betreft prijs. Denk dat het vooral de wijnen waren en de luxere dingen zoals oesters en de kaviaar.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh ik vind het heerlijk op gerechtjes. Echt met onze stomme kop laatst twee blikjes over de datum laten gaan die we nog van kerst over hadden :|:oops: zo zonde.

Op een toastje met een sausje nog nooit geprobeerd. Wel gewoon zo, op een lepeltje.

Maar ik trek wel de grens bij ‘duurzaam’ geproduceerd (kweek) kaviaar. Maar goed, niet te vaak eten, het moet wel speciaal blijven.

4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die oesters vielen qua prijs ook wel mee eigenlijk. Althans dat vond ik.

5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja inderdaad! Zou wel leuk zijn.
    Al ben ik benieuwd of Vasco dan nog in beeld kan komen… gezien het toch wel dubieuze xpose verhaal.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja €3 ik weet niet hoeveel je er daar normaal van eet, ik lust veel. Maar ik vind dat echt ranzig :roflmao:
    Maar laten het er 4 zijn? €12 valt echt reuze mee!

Als wij uit eten gaan en dan niet luxe hoor. Gewoon hoofd en voor/na is €130 ook zo uitgegeven. En dan hebben we niks luxe, normale prijs wijn ect.

7. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Joh, voor hen is 2000 euro zoiets als 100 euro. Even 10k ‘cadeau doen aan een juwelier omdat hij zijn doel niet heeft behaald voelt hij wellicht als een kleine 1000 euro. Vanuit dat perspectief kan ik zijn uitgaven wel relativeren.

Als je zoveel geld binnensleept verandert je perceptie..

Spectre, ClaireDeLune, Huismuisie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.754
    113
    Vrouw
    Bij zo bedragen is dat logisch.
    Dan blijf je niet leven zoals voorheen

Dan woon en leef je in luxe en moet je nog niet opletten.

Spectre en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

en hij is financieel ook gewoon heel slim (naast zijn dubieuze expose en miljonairsclub) want hoe hij het bracht van dat huis kopen en 100k overbieden. Als je er 2 jaar gaat wonen en voor die ruimte 2 jaar moet huren ben je het ook kwijt al dan niet meer. Nu met de huizenprijs maakt hij bij verkoop met een beetje mazzel nog wat winst ook of speelt hij quitte. Dan heeft hij 2 jaar “gratis” gewoond wat hij bij huur had weg gegooid!

Huismuisie en Beausecret vinden dit leuk.
  10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Precies.. echt een bepaalde mindset of gave misschien wel, van papier goud kunnen maken. Dat zeiden ze over hem als kind al, zoals zijn vader vertelde.

Neuzeke en Huismuisie vinden dit leuk.
  11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind het altijd wel erg fantasieloos om als je " luxe" wil dat je dan aan oesters en kaviaar denkt.

Er zijn zoveel andere mooie gerechten waaraan je misschien nog veel meer smaakbeleving hebt.

Gewooniemand, Saartje33 en Nellie4 vinden dit leuk.
  12. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.754
    113
    Vrouw
    Dat is toch gewoon de show ook wat e.
    Champagne, oesters, kaviaar,...
    Deze personen kunnen het natuurlijk ook wel gewoon betalen dus gaan wss wel kwaliteit hebben en laten uitzoeken voor hen.

Toen ik in het weekend wel eens mee ging met een traiteur werd dat super vaak gevraagd en dan erbij dat het niet te duur mocht zijn, tja dan worden het lompvis eieren :D.

bosi333 vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

misschien zijn oesters en kaviaar wel 1 van hun favoriete gerechten. Wil niet zeggen dat ze dan fantasieloos zijn.

Huismuisie en Malbec vinden dit leuk.
  14. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Hij is financieel heel slim en goed in zijn gaming business blijkbaar. Maar verder komt hij niet heel snugger over :roflmao:

zara1983, Luna86, Jackie87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    De kinderen konden kaviaar duidelijk niet waarderen. Ik vind het jammer dat ze daar dan weer geen rekening mee houden.

Zo'n hap zeezout kan ik zelf ook niet waarderen trouwens :p

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Daar heb je ook helemaal gelijk in, je leeft naar wat je binnen krijgt..
    Ik hekel me vooral aan zijn instelling, alsof veel geld het ultieme doel is in het leven.. en wat voor een instelling geeft hij zijn kinderen mee? Maar goed, dat kun je ook niet echt opmaken uit wat ze op tv laten zien.

Gewooniemand en Beausecret vinden dit leuk.
  17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wij wilden (toevallig) met de kinderen ergens lunchen, maar bij het bestuderen van de kaarten op internet besloten maar gewoon wat lekkere broodjes voor in huis te halen. Jeetje zeg, broodje gezond 10 euro :eek:, 2 plakken brood met 2 kroketten € 9,75.
    Als de prijzen voor het diner ook zo zijn gestegen dan wordt het uit eten gaan hooguit 1 x per jaar.

Maar als je het geld er wel voor (over) hebt moet je dat gewoon lekker doen, zou toch te gek zijn dat jij iets niet "mag" omdat ik het niet kan/nodig vind.

Vond wel dat Nadia er deze uitzending beter uit zag , komt misschien omdat ze verliefd is maar vond haar jonger overkomen dan dat ze tot nu toe heeft gedaan.

Malbec vindt dit leuk.
  18. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Kijkt iemand ook portemonnee praat?

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar het hele menu bestond wel uit meer dan oesters en kaviaar. Ja en vast ook uit meer dan drie gangen. Kaviaar is vaak gewoon een smaakmaker of showelement. Het is gewoon wat de programmamaker laat zien.

Verwacht eerlijk dat er voor de kinderen ook wat anders was maar dat ze het ook gewoon konden proeven.

20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja heb ze geloof ik allemaal gezien.

Deel Deze Pagina