Ik wel althans, als man gewoon vaart. Niet als hij met andere dingen bezig is. Sowieso beeldbellen we vaak, sommige dagen redden we de 5x wel Al is het dan ook wel regelmatig werkoverleg, welk werk hij zal aannemen etc Maar serieus, ik vind een kunstgebit echt niet aantrekkelijk. Weet niet of ik dat vroeg in een relatie zou vertellen laat staan erover te bellen
Nee precies, ze worden ook steeds aangekondigd met iets van 5700 euro per maand. Als dat 1 netto DGA inkomen is, betaalt hij zichzelf toch wel richting 10.000 per maand uit.
Haha nou nee, niet echt sexy zoiets Hij reageerde ook echt zo lauw op haar belletje. Wist geloof ik niet echt wat hij moest zeggen. Bellen overdag met mijn man? Nee echt nooit. Ja hooguit bij iets wat echt, echt, echt heel dringend is. Als mijn man aan het werk is vergeet hij alles om zich heen. Dat is ook met klussen thuis, als hij bezig is moet je niet om hem heen gaan lopen en allerlei dingen gaan vertellen of vragen. Hij hoort je toch niet Kan je later alles nog een keer vertellen
Eigenlijk verbaasd het me de afgelopen 2 a 3 jaar echt wat voor geweldige vega gerechten je buiten de deur kan eten. De wereld is echt in snel tempo aan het veranderen wat dat betreft. Onder het mom van, vlees is niet echt meer van deze tijd.
Gisteren de laatste aflevering gekeken. Leuk om te zien dat de Afghaanse mensen hun schuld hebben afgelost en helemaal voor zichzelf alles verdienen. Zo knap! nadia die na een maand al gaat logeren met haar kinderen bij haar nieuwe vriend. Maar wel eerst trouwen voor ze samenwonen
Haha dus die Tiny house moeder heeft op google gezocht naar manieren voor inkomen en komt op een datingssite. Wel weer heel creatief bedacht! nee zonder gekheid; ze heeft ipv een baan nu een vent aan de haak geslagen? Of is het nog iets geworden met het onderverhuren van haar Tiny house kamer?
Ik associeer tiny house altijd met minimalisme. Nu had ik wel door dat het tiny house van nadia behoorlijk vol is, maar ik dacht vooral dat ze geen nee kon zeggen tegen gratis spullen en dat ze heus niet zo veel gebruikte, maar als ik de auto zie voor een weekend weg denk ik toch dat ze bijzonder leven! Hoezo heb je zoveel spullen nodig?! En een plasemmer?! Ze zegt dat het een uurtje rijden is, of je plast niet in dat uurtje, of je laat een kind in een heg langs de weg plassen?! Of vinden jullie me nu heel vies?
Haha nee ik dacht precies hetzelfde. Of je gaat even langs een benzinestation, kost wel weer geld, maar zit je niet met een vieze emmer
Haha ik dacht eigenlijk meer dat ze niet wil betalen voor sanitaire voorzieningen aan de snelweg dus daarom een plasemmer meeneemt. Ik vond het ook heel veel.. rommel.
Wat bedoel je met die Vind je het te snel dat logeren samen met de kinderen? Of wat anders? Of doel je op het wel logeren, maar eerst trouwen voor je gaat samenwonen?
ja wel eerst logeren en binnen een paar weken met je hele gezin daar heen gaan. Maar vervolgens echt benadrukken dat ze wel eerst wil trouwen.
Maar daar logeren betekent nog niet dat ze samen slapen? Onze oudste dochter heeft een vriend, al bijna 4 jaar, maar als hij hier het weekend is slapen ze ook niet samen.
Nou inderdaad zeg. Die auto zat echt ramvol. Sport volksverhuizing. En bah bah die emmer. Voor een uurtje rijden
Ik moest wel lachen van de muziek onder de clip; Take on me kinderen helemaal geplet tussen de spullen. Maar indd, heel vreemd een plasemmer mee voor een reis van een uurtje. Bij hoge nood kun je toch ook ergens in de bosjes plassen