Morgen ga ik maar weer eens de huisarts bellen, maar misschien herkent iemand dit hier ook wel Ik ben 5 weken geleden gestruikeld over een draad, en viel daardoor best hard en kwam met mijn voet op een stoeprandje terecht. En kon daarna nauwelijks nog op mijn voet staan Dag erna naar de huisarts, die liet een foto van mijn teen maken maar was niet gebroken. Week later weer terug, en foto van de bovenkant vd voet gemaakt, maar geen scheurtjes of breuk te zien. Conclusie was dat er dan een ontsteking zou zitten. Nu dus 5 weken verder; het gaat echt al wel beter maar nog lang niet pijnvrij. Er blijft ook dik op een plek. Lopen blijft zeer doen, maar lukt wel. Hoe meer ik hem belast hoe meer pijn, en kan ook alleen met dichte (stevige) schoenen. Heeft het zin hier een scan o.i.d. van te laten maken?
Sommige verwondingen duren best lang. Maar als ik het zo naast mijn zwaar verstuikte voet zet duurt het van jou wel iets langer. Ik zou een foto vragen.
Ik heb met mijn 2 gebroken tenen na 5 weken weer 3 dagen per week halve dagen gewerkt. Deed het pijn ja. Maar klinkt alsof ik minder pijn had toen dan jij. Ik was na een maand of 3 pas pijn vrij. Nu af en toe nog last van die 2 tenen.
Het is gewoon heel irritant, elke stap voel je en dan vooral bij het afwikkelen van de voet. Recht neerzetten is beter te doen. Kan volgende week vrijdag terecht bij mijn huisarts dus zullen dan wel weer verder kijken