Waar Doppler gel verkrijgbaar

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Daddy J, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daddy J

Daddy J Lid

10 dec 2009
    71
    0
    0
    Freelancer ICT/Commercieel
    Rhoon
    Wij zijn op zoek naar de gel dat bij een Doppler zit.
    We zijn al naar o.a. de Kruidvat, Etos en de apotheek geweest, maar die hebben het niet.
    We hebben ook baby olie geprobeerd, dat werkt wel, maar niet echt denderend.

Weet iemand in de regio Rotterdam een winkel waar je het kan kopen?

John

2. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi John
    Wij hebben de gel een keer besteld bij de site Belly Talk.
    Deze verhuren ook dopplers ik weet alleen niet of je ook alleen de gel kunt bestellen.
    groetjes Chantal

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik weet niet welke dopler je hebt, maar wij hebben die van de babyplanet met een plastic dopje ( van de kijkshop heeft een schuimpje en werkte sowieso niet)
    maar sinds mijn gel op is die ik van de fysio gekregen heb, gebruik ik mamacreme van zwitsal! :) ja echt het werkt als een tierelier en de mooiste bijkomstigheid is dat mijn buik gelijk erna is ingesmeerd! en aangezien ik iedere dag even luister, vergeet ik mijn buukie ook niet! :):)
    ( de olie werkte hier ook niet)

succes ermee! :)

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Vanaf welke week kan je de Doppler ook alweer gebruiken.
    Ik heb 'm twee jaar geleden gekocht en gebruikt, maar ben het al weer vergeten :p

Vanaf 7 weken moet het hartje al zichbaar en hoorbaar zijn bij de gyn, maar werkt dat ook al met de Doppler zo?

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik heb de angelsound en gebruikte eerst zwitsal babyolie, maar dat vond ik te veel ruizen, dus gebruik nu de dove bodylotion (die met de blauwe dop) en het werkt perfect! Plus zoals hierboven gezegd is; je buik is meteen ingesmeerd:D

@ZijvandeHoek: Ik heb vanaf 9 weken het hartje vaag kunnen horen.

6. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik gebruikte de zwitsal mamma-buiken-creme. Die werkte perfect en had ik meteen mijn buik weer ingesmeerd...

7. babywens21

30 dec 2009
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    babyolie gebruiken werkt super!!!!! en is heel goedkoop ;)

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik hoorde het bij 11+5 thuis en inderdaad bij 7 weken bij de gynaecoloog met de inwendige echo.

Van harte gefeliciteerd trouwens!

9. Daddy J

Daddy J Lid

10 dec 2009
    71
    0
    0
    Freelancer ICT/Commercieel
    Rhoon

Deze hebben we, en werkt echt goed.
    Met babyolie gaat het wel, maar is wel minder goed te horen.
    We hebben gisteren van de VK op een voorlichtingsavond een potje met Gel meegekregen.
    Met de babyolie hoor je wel de hartslag, maar met de gel hoor je veel duidelijker de dikke diesel weer :D

als deze weer op is, zal ik jullie andere tips proberen.

Even over het gebruik van de Doppler:
    je kan je baby's hartslag al vrij vroeg horen, maar raak niet in paniek als je het een keertje niet hoort.
    De rede is dat de baby aardig aan het zwemmen is, en daardoor niet of haast niet te horen is.
    Later, na de 16 weken is het al een stuk makkelijker, en naarmate de zwangerschap vordert, word het nog makkelijker, omdat de kleine minder ruimte krijgt in de baarmoeder.

iig allemaal dank voor de reacties.

10. judokid

judokid Lid

22 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net volgens mij het hartslagje van mijn kind gehoord. Ik heb namelijk zo'n doppler 80. Geeft me zo'n goed gerust gevoel.
    Je kunt toch niet je eigen hartslag in je buik horen met zo'n ding? Op andere plekken van mijn buik hoorde ik namelijk niets en op mn pols ook niet haha. Kan iemand mij bevestigen dat ik echt mijn kindje heb gehoord. Ik zou dan zo ontzettend blij zijn en zo gerust.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Je kan met de angelsound zeker wel je eigen hartslag horen.. die gaat veeeeeel langzamer als die van de baby! en hoor je duidelijk het verschil.
    Zelfs bij de VK hoorde we vorige keer mijn hartslag en die van de baby lag erachter.. 8)
    De VK vertelde me dat je eigen hartslag terug kan klinken via de navelstreng! :)

Deel Deze Pagina