Hoi allemaal, Sinds een tijdje schrijf ik artikelen voor Leerwiki. Ik wilde graag wat artikelen van mijn hand met jullie delen Hoe kom je snel over een relatie heen - Uitgelegd De wereld van Name It baby en kinderkleding - Uitgelegd Wat is Primark - Uitgelegd Gratis babykleding en kinderkleding voor de minder bedeelden - Uitgelegd Wie was Patrick Swayze - Uitgelegd Waarom dromen vrouwen tijdens hun zwangerschap - Uitgelegd Hoe maak ik pittige Tortellini - Uitgelegd Wat is een kneuzing - Uitgelegd Wat is een OTS - Uitgelegd Hoe Google Adsense integreren in je PHPBB3 forum - Uitgelegd Hoe werkt een dect-telefoon - Uitgelegd Online baby websites - Uitgelegd Welke soorten advocaten kennen we - Uitgelegd Hoe maak ik Seroendeng met sperziebonen en gehakt - Uitgelegd Wanneer geeft men elkaar een bloemetje - Uitgelegd Intocht Sinterklaas 2009 in Schiedam - Uitgelegd Kinderwens zwanger worden en de cyclus - Uitgelegd Kinderwens hoe werkt een zwangerschapstest - Uitgelegd Kinderwens en de zwangerschap - Uitgelegd Kinderwens 13 tot 27 weken zwangerschap - Uitgelegd Kinderwens zwanger 6 tot 9 maanden - Uitgelegd Cakewalk baby en kinderkleding wereldwijd online te kopen - Uitgelegd Het leuke is dat je er ook nog een leuk zakcentje mee kan verdienen, dus mocht het jou ook leuk lijken om artikelen te schrijven en er wat mee te verdienen meld je dan snel aan: Aanmelden / registreren - Uitgelegd
Begrijp ik het nu goed dat je ook geld verdiend als mensen je verhalen lezen? Dus door het hier neer te zetten gaan mensen klikken op je verhalen en daar verdien jij dan aan?
Zoals ik het las krijgt ze pas geld als je op de advertenties bij die bij het artikel staan klikt, dus je kan ze gerust lezen zonder dat ze geld verdient
Idd je verdient er niet aan doordat iemand ze leest, pas als iemand op de reclames drukt bij de advertentie, net zoals hier bij topics zeg maar advertenties staan, Lotte en Jan verdienen daar pas aan als jij op de reclames klikt..
@ Bosi: Zie je in de artikelen geen google ads staan dan? Staan meestal in de inleiding zeg maar Je kan er schrijven over vanalles en nog wat, dat is het leukste, je komt er de meest uiteenlopende dingen tegen..
@claudia, Ik stoor mij er wel aan als mensen hier allemaal dingen neerzetten waar ze geld mee verdienen. Ik kan zelf ook wel 10 topic openen met wordt via mij lid bij moneymilionair, geldrace, jiggy's etc. Maar er zijn veel mensen die aan dit soort dingen mee doen, en als die er allemaal een topic over gaan openen....
@ Claudia: In eerste instantie had ik als topic titel staan: Artikelen schrijven. Puur om de artikelen te delen met jullie omdat ik het leuk vind als mensen het lezen Later had ik zoiets van: Wacht even, misschien vinden anderen het ook wel leuk om zoiets te doen en heb ik het dus aangepast Het is ook niet verplicht om op de ads te klikken, zijn dagen genoeg tussen dat ik niets verdien hieraan, sterker nog ik kan nu echt niet rondkomen van de artikelen die ik schrijf ofzo, dan zou ik er nog veel harder mee bezig moeten zijn. Er zijn zeker wel mensen daar die een maandsalaris of meer verdienen daar, en in tijden van economische crisis is het toch wel fijn als je lekker vanuit huis wat bij kan verdienen? Of zie ik het nou zo verkeerd? Je bent namelijk niet verplicht om elke dag wat te schrijven daar, je doet het wanneer jij dat wilt, en de inkomsten kunnen heel erg verschillen..
Misschien wil ik dit weten omdat ik zelf ook iets bij wil verdienen? En al zou ik me eraan storen, is dat zo erg dan? Ik zou het fijn vinden als je niet meteen je eigen draai aan mijn berichtje geeft
@ Popje: Dat is compleet afhankelijk van de ads die Google erbij zet en het klikken op de ads door mensen die geinteresseerd zijn in wat er bij de ads staat. Het kan variëren van 0,05 tot 15,- per klik. Ik zelf ben nu sinds een maand echt actief aan het schrijven ( afgelopen 2 weken wat minder) en heb nu 30,- ermee verdiend.. Er zijn mensen bij die dus 600,- of meer binnenhalen met hun artikelen..
Ik had het zelf in ieder geval niet opgevat als of je je eraan zou storen, maar meer als een interesse vraag