wij hebben geen keus we hebben 3 slaapkamers voor ons en de kids we kunnen geen droger hier want dan slaan de stoppen door en geen ruimte als het droog is zetten we het buiten maar dan kun je ook niet weggaan want zul je altijd zien dat als je weg bent het gaat regenen
Tjah hier weinig ruimte met een 2 kamerwoning. Gewoon in de woonkamer en bij mooi weer ook in de winter gooi ik het buiten. Ik was meestal wel veel in het weekend, de ruimte wordt wel klein maarja moet het toch ergens laten.
Wij zijn gezegend met een groot huis met 3 slaapkamers en een ruime zolder met vast trap. Daar staan wasmachine en droger. Voor de was die niet in de droger mag of als het maar weinig is heb ik een rekje over hekje
Ik heb een rekje in het trappengat en hang dingen aan hangertjes aan de kast of aan deuren. Slaapkleding, ondergoed en handdoeken gaan in de droger.
bij ons staat het wasrek in de computerkamer, een droger vind ik te duur in gebruik. misschien als er nog een kindje bijkomt dat we hem dan toch maar wel aanschaffen.
Ik woon ook niet groot, en heb mn ene wasrek gewoon in de kamer staan (heel gezellig.. maar jah, kan hem ook nergens anders kwijt) en voor mn hangende, heb ik in de douche haken gemaakt. Dus die kan daar hangen, ook wel aan de deur, maar dan moest ik er steeds "door" lopen. Ideaal is anders, maar jah, het droogt.. en das het belangrijkste.
Hier in de zomer aan de droogmolen en in de winter in de droger. De kleding die niet in de droger kan is vaak niet zo veel en kan op een klein rekje in het schuurtje. Als het een keertje regent en je wilt percé binnen roken kun je voor dan miss het rekje in je woonkamer neerzetten... Heb ik ook vaak gedaan, gewoon 's avonds en 's nachts een rek in de woonkamer. Meestal dag erna droog (helemaal als de verwarming 's ochtends aangaat) en verder heb ik nog voor nood een droogrekje in het trapgat voor als ik veel was heb wat niet in de droger kan.
Als je wegwilt zet je het gewoon binnen neer, weet je zeker dat het niet nat word als het onverhoopt gaat regenen. zodra je weer thuisbent terug naar buiten....?? Zomaar een ideetje hoor... als je toch niet thuis bent maakt een rekje in de kamer niet zoveel uit natuurlijk...
Hier hebben we de luxe over een grote zolder te beschikken dus daar heb ik 5 rekken. Alleen ondergoed, sokken, handdoeken en beddengoed gaat hier de droger in.