iemand opsporen?

Discussie in 'De lounge' gestart door miranda84, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    weet iemand mischien of je een persoon op kunt sporen?
    er zijn namelijk een aantal mensen opgelicht door hem,hij was een financieel adviseur en hypotheek verstrekker,hij heeft bij ons iets over ene pensioen geregeld en dat is ook niet goed gegaan,ik wist eerst waar hij woonde maar nu is hij met de noordezon vertrokken met icl de persoonlijke papieren, van iederereen,een kennis van ons die moet nu binnen zoveel weken 5000 ophoesten anders kan ze haar koopwoning uitgezet worden incl kinderen,vandaar dat ik hier een oproep plaats,want niemand of iets kan wat doen.

groetjes miranda

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Politie bellen dat meen ik!

3. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    zou de poltie daar wat aan doen? ik heb het bedrijf waar hj werkzaam was al gebeld en het enige wat die zeggen is dat hj faillisement aan heeft gevraagd,de telefoons zijn erachter weg,en het huis staat te koop.Is er mischien een andere instantie die ons kan helpen?

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Voor een aangifte of advies kunt u in principe op elk politiebureau van de regio terecht. Wilt u uw eigen wijkagent spreken, kijkt u dan op de internetpagina van uw eigen bureau. Bellen kan ook: u kunt alle politiebureaus van de regio bellen op 0900 - 8844, het algemene nummer van politie Nederland. De telefonist helpt u verder.

zie hierboven je kan daar advies vragen miss zijn er meer mensen die een aangifte kunnen doen...

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Het valt te proberen miss dat ze je op weg kunnen helpen..echt k*T meis

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    TROS Opgelicht?!:

og een goede Tip ;) daar staat hoe je het het beste kunt aanpakken!

heb je al actie ondernomen?

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ja ik kan het proberen maar ik denk niet dat ze hem gaan proberen op te sporen.Ik heb al actie ondernomen,de politie kan niks voor ze doen,mijn eigen problemen zijn via het bedrijf vanmiddag opgelost,nu ga ik voor kennissen kijken wat ik voor ze kan regelen,want die zijn over 2 weken hun huis kwijt.

8. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Een advocaat in de arm nemen en hopen dat iedereen een goede rechtsbijstandverzekering heeft.
    De politie kan hierin niets betekenen, omdat het een civiele kwestie is.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Belachelijk, want de politie hoort gewoon te helpen!

Iemand had een lening op mijn naam afgesloten (fraude dus) en ze zijn verplicht je aangifte op te nemen en er wat mee te doen!

Door mijn aangifte is de lening van me naam gegaan en de fraudeur opgepakt! Belachelijk dat de politie dit zegt tegen je!!

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, maar dan met Afab!
    Zaterdag 17 & 24 Oktober ben ik in het programma Kassa geweest. Gewoon de stoute schoenen aantrekken! Zodra je in zo'n programma zit helpen ze je. Bij mij zei de intrum manager van Afab op live tv dat ik mijn ziektedagen had verzwegen en dat ik 14.000 euro zelf had opgemaakt. Beide dingen zijn onjuist en nu ook rechtgezet.

Het komt erop neer dat ik geld terug ga krijgen van Afab dankzij Kassa!

Wie niet waagt, wie niet wint!

Liefs,

Sam

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meis wat een rot situatie zeg
    ik hoop dat je kenissen er snel uit zullen komen en er wat mee word gedaan
    de politie is tegenwoordig erg laks maar ze behoren je te helpen ten alle tijden

12. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    kassa is mischien een optie,ik zal het ze voorleggen,tja het is echt kloten,ik ben echt heel blij dat hij de hypotheek bij ons niet heeft verstrekt (wat eerst de bedoeling was) maar hij was duurder dan de andere wat we nu hebben,anders zat ik in hetzelfde schuitje.
    Hoe lang duurt dat dan bij kassa>? want ze heeft nog 2 weken,uiterst 3 weken als ze niet met 5000 op de proppen komt :(.
    De politie je beste vriend zeggen ze,nou laat me nie lachen,ik heb gisteren nog eens gebeld,maar het kwam erop neer dat ze het teveel moeite vonden,te gek voor woorden maar okee,je doet er weinig aan als ze niet mee willen werken.

groetjes

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik zou eisen bij de politie dat ze een aangifte opnemen. Kom op nou zeg... het is toch gewoon oplichting en daarmee strafbaar?

Verder zou ik er inderdaad Tros Opgelicht op zetten. Mail, bel en schrijf ze plat! Hier moet toch iets aan gebeuren!

@Sam, grappig dat jij dat was... ik heb die aflevering inderdaad gezien en wat een verhaal zeg!

Liefs,
    Josien

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    weet je wat het is,we hebben infass gebeld waar hij werkzaam was,die zeiden tegen haar (hij heeft de originele papieren nog bij zich van ze,)dus ze hebben geen bewijzen,en als je geen bewijs hebt kunnne ze niks (papieren van het huis),en ze zeiden ook dat je zelf verantwoordelijk bent voor de papieren,maar het is toch logisch,je gaat toch niet bij iedereen denken van goh zou hij me oplichten,je vertrouwd zo iemand toch neem ik aan.Maar goed zij had dus kopieen moeten maken en die mee moeten geven.Het komt erop neer dat het haar eigen schuld is.Heel belachlijk allemaal.

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zou opgelicht ook helemaal plat bellen ..

Zat gisteren dat programma te kijken en toen was een vrouwtje aan het vertellen dat ze een man had leren kennen en die was er uiteindelijk met haar geld vandoor gegaan en had ook de Nintendo van haar dochter gejat, dat vrouwtje ging toen ook naar de politie en die zeiden precies het zelfde als wat jij nu zegt '' Sorry mevrouw we kunnen niets voor u doen want het is uw eigen schuld, u heeft hem binnen gelaten '' :(

En dat noemt zich idd dan je beste vriend ( de politie ) NOT !

Succes meis ..

Deel Deze Pagina