waar droom jij over?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Whaaaaaa, vreselijk!

Ik droom echt heftig. In mijn dromen lijkt het wel of ik afscheid neem van mijn jeugd. Ik droom over stappen, zuipen, zoenen enz, enz. Mijn exen komen ook vreemd genoeg regelmatig langs, terwijl ik toch echt al mega lang bij mijn mannetje ben :confused: ! Heel raar allemaal!

Groetjes

2. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    haha...

oooh nog ff en dan ben je gebonden aan huis en mag je niets meer haha..
    Dat exen verhaal dat ken ik, had hetzelfde, volgens mij probeer je gewoon alles een beetje af te sluiten, maar wel voor iets heel moois!

aaah vanavond komt de mentalist, die man lijkt een beetje op mijn vriend (of andersom) dus hoop op een wilde nacht!

3. happymama

happymama Niet meer actief

ben nog niet zwanger maar had zo'n mooie droom .dat ik zwanger was en beviel van een heel mooi dochtertje

4. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hahaha..zo herkenbaar droom ook over exen..en wordt dan met zo'n vaag gevoel wakker..
    En..vannacht gedroomd dat mijn vriend werd ontvoerd :(

5. Ik droom dat mijn vriend er niet bij is als ik ga bevallen. Hij is Int. Vrachtwagenchauffeur, maar hij gaat tegen die tijd binnenland gaan rijden!

Verder droom ik dat ik boodschappen ga doen en allemaal snoep koop. en op eet in mn eentje.. En als de kleine er is wil hij/zij alleen maar snoepjesmelk!

En ik droom ook dat ik ook achtervolgd word.. Ben dus niet de enige!

En over de kleine, het is n jongen in mijn dromen, en dat we gezellig op vakantie zijn met zn 3en in Aruba.. En de meeste dromen heb ik meerdere keren!

6. Agnes26

Agnes26 Lid

17 jul 2008
    53
    0
    0
    Leuk Topic!

Ik droom de laatste tijd voornamelijk over bevallen! Dat het ineens toch een jongen is!
    Of over reclame van Bassie de clown heb ik 1 tijd ook veel over gedroomd:S:S
    Inscheuren alles komt voorbij in me droom...

Liefs Agnes

7. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Vannacht was ik op een festivalcamping. Ik had behoorlijk gedronken (hoe onverantwoord van me!) en ik liep in een polonaise naar de koffietent voor een bak gloeiend hete koffie.

Even later was ik in een schoolgebouw en zat een collega van me te huilen op de trap omdat ze ontslagen was. Ze had van ons (de andere collega's) het boek Eat, Pray, Love van Elizabeth Gilbert gekregen en we hadden allemaal iets voorin het boek geschreven. Ik nodigde mijn collega uit om eens langs te komen, en ze vroeg of ze dan mocht blijven slapen. Maar dat ging natuurlijk niet, want ik had de kleine kamer nodig voor de baby.

Uiteindelijk belandde ik in een klaslokaal, maar ik wist niet zeker of ik daar wel goed moest zijn, en ik had ook mijn studieboeken niet bij me.

Hehehe, ik maak hele vage nachten mee op het moment. :)

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Zeker een leuk topic!
    Ik droom niet zo heel veel maar laatst droomde ik dat ik een drieling had gekregen, 3 jongetjes, terwijl er toch echt maar 1tje inzit ;)
    en dat een 'ex' op kraamvisite kwam, mijn vriend vond dit heel normaal en had de grootste lol met hem, tot afschuwen van mij :rolleyes:

Hoop niet dat hij echt langskomt straks :cry:

9. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Ik droom helemaal niet zo fijn eigenlijk. Echt alleen maar moord en doodslag bij mij. Moet wel zeggen dat ik nooit echt bang ben, in het begin wel, maar nu niet meer. Had laatst gedroomd over een zee vol lijken en een soort witte haaien waar ik door moest zwemmen, omdat op het vasteland allemaal zombies waren. Toen was ik bij een boot, daar was dan ooit een drama geweest en dat water was helemaal rood en gevaarlijk. Toen ging ik over in iets anders en zag een klein jongetje lopen die een soort verstoppertje speelde met zijn moeder en het jongetje voelde dat hij weg moest komen. En zelf had ik het gevoel dat dat jongetje vermoord was door zijn moeder. Het gekke was dat het net een film was, maar aan het einde van de droom keek ik in een boek om te kijken of ik zelf nog zou sterven, hoe het afloopt dus.
    Maar eigenlijk droom ik altijd dat ik en mijn familie doodgemaakt worden, door van alles en nog wat.

10. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    een zombiedroom heb ik ook gehad hoor!

en ook eentje met vogels die me van de grond af probeerden te pakken.. nou ja.. hele grote onvriendelijke vogels dan...

ik droom meer naar als ik te druk ben geweest en me opgejaagd voel!

11. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier ook veeel dromen. Nu al weken elke nacht over mn moeder. Helaas is ze bijna 5 jaar geleden overleden. Zal wel een (onderbewust) verlangen zijn om haar toch bij me te hebben, want mis haar toch wel.. Wordt er niet altijd even vrolijk van, maar vaak zijn t wel grappige dromen.
    Vannacht had ze een nieuw vriendje waar mee ze weg ging lopen :) (En t was me een lekker ding :) :) :) )

12. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    he wat emotioneel.. droom ook veel over mijn moeder, ze is aan het herstellen van borstkanker en valt nu weer veel af.. zit toch in mijn hoofd...

afgelopen nacht droomde ik dat mijn vriend en ik raketten naar boven stuurden en op een gegeven moment begon het gigantisch te hagelen en was er een meisje met blonde krulletjes die ons overal naar toe sleurde om veilig te schuilen.. stom he? volgens mij was het een combi tussen "war of the worlds" en .... een meisje!

heb tom cruise op tv gezien, daar zal dat war of the worlds gedoe wel van komen.. haha..

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik droom continu over mijn vriend dat ie mij wilt dumpen :| dit is echt niet fijn want 1x had ik zo'n droom dat ie me dumpte en mijn 2 honden mee had genomen en rest achter liet. dan word je smorgens wakker zonder vriend naast je (die dood gewoon naar zn werk is zoals elke dag) en de 2 honden liggen niet in de slaapkamer. normaal liggen de honden boven maar toen begonnen we ze net te leren om beneden te slapen voor het kind straks.
    Is echt schrikke als je dat aan het dromen bent en smorgen ligt er geen vriend en geen hond naast je. Ik werd letterlijk gillend wakker met tranen in mijn ogen :(
    Waarom droom ik altijd dat hij bij mij weg wil?

14. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Vannacht was het ook een SAW droom..weet je wel, zo vies en bloederig...dan heb ik toch echt liever Wentworth die me wil kussen :D

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik droom de laatste nachten ook heel erg. Normaal nooit en het zijn over het algemeen echt geen leuke dromen!

16. sweetnesey

7 nov 2008
    77
    0
    0
    Breda
    Nou ik had vanacht een enge droom.
    Ik was bevallen maar dat kindje had al tanden van die hele scheve en was heel erg gemeen en kon ook meteen lopen.
    Was geen leuke droom verder weet ik niet precies hoe het verder is gegaan.

17. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Nou, ruim 4 jaar geleden alweer dat ik zwanger was van mn dochter en nu te pril, maar weet er nog een paar.
    Ik droomde heel veel dat ik dood zou gaan en mn baby gered moest worden en in mijn aan slangetjes in t ziekenhuis liggende lijk moest volgroeien. Heel raar. Ging dood door auto's die over mijn hoofd reden en beren die in de binnenstad leefden enzo...
    Had denk ik te maken met de twijffel of mn man (toen nog vriend) het wel in zijn eentje zou kunnen.
    En ik droomde vaak dat ze een aliën was, of een parasiet, of ook zo verschrikkelijk, een beetje als chucky (die pop uit die horrorfilm).
    En ik heb een hele mooie droom gehad, waarin mijn dochter al een jaar of 7 was (wist toen niet dat we een meisje kregen) en dat ze met haar zusje en broertje speelde. Ik wist ook hoe alledrie de kinderen heetten, en weet dat nog. Die droom was zo mooi!

18. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ugh... Vannacht droomde ik over een patiënt van mijn afdeling. Deze man is chronisch psychiatrisch, eigenlijk zou hij in een woonvoorziening thuishoren, maar die hebben allemaal wachtlijsten van jaren en jaren. Affijn, ik droomde dat deze man weer eens op zijn kamer had gerookt (wat tegen de huisregels is en gevaarlijk bovendien) en dat ik dat op een koffiemok (?) moest rapporteren. Ondertussen was het superdruk op onze verpleegpost, en niemand luisterde naar me. Ik werd er helemaal gestresst van wakker. Kon ook niet meer slapen, dus ik ben maar opgestaan.

Belle, heeft kennelijk meer 'last' van d'r werk dan ze denkt.

Deel Deze Pagina