Wat zijn julle ervaringen met kledingbeurzen? Waar vind ik kledingbeurzen in de regio Amsterdam. Wat betaal je per kledingstuk? En wat is de staat van de kleding. Ik ben nog nooit geweest en wil graag een keer een kijkje nemen
mijn ervaring..heb er zelf ook gestaan.... je hebt meestal toch wel merk...die gaan weg voor grotere prijzen...vaak toch wel tegen de 15 euro enz (zijn wel setjes vaak) en kleding van een minder merk vaak zo 1,5 a 2 euro per stuk.... het meeste ziet er redelijk uit! sommige zelfs nieuw!! Ik vind het zeker de moeite waard...
Bedankt voor je reactie. Ik kan alleen geen adres vinden via Google. Kan ik me ergens aanmelden voor een nieuwsbrief?
Ik weet nog of je ook sample sales bedoelt? Wij zijn wel eens bij een sample sale van Imps & Elfs geweest en dat was redelijk goedkoop (HEMA-prijsjes, dus beter dan de originele prijs). Je moet wel geluk hebben met de maat. Volgens mij is de kleding allemaal nieuw, maar je moet even goed oppassen dat het het gegraai en getrek van de sale doorstaan heeft Deze sale kwamen we toevallg tegen bij de westergasfabriek in A'dam en volgens mij worden daar wel vaker sales georganiseerd. Je zou het even kunnen bijhouden op hun website.
Ik dacht dat je voor een sample sale uitgenodigd moet worden. Kan ik ook naar binnen zonder uitnodiging?
kleding beurzen zijn vaak in gemeenschapshuizen en worden daar aangegeven met flyers enz...staat vaak niet op internet..ik moet er ook via via aan komen enz.....stom he! Sample sale ken ik niet...kom uit brabant, dus weet ook niet of er veel beurzen enz bij jullie zijn hihi. Hier trouwens alleen meestal in april en oktober veel...voorjaar en najaar.....daartussen helemaal niet!
Ah sample sales die zijn hier in frankrijk je van het ... alleen zijn het zo'n dure merken dat ik het in de sample sales nog veels te duur vind. Maar vriendinnen van me zijn er gek op ... maar die kindjes lopen dat ook in chanel en weet ik wat rond ... heel erg leuke taferelen krijg je dan in de speeltuin Neee snoes uit de zandbak je jurkje wordt viesssss ...
Achgossie!! Wij zijn zomaar naar binnen gelopen en waren niet uitgenodigd. We werden niet weggestuurd