Waar dweilen jullie mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrolijkheid, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boompje

boompje Actief lid

14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hara, super fijn en gaat ook al jaren mee

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Leifheit al jaaaaaren, alleen de dweil moeten vervangen.
    Ideaal, kost wel wat maar daar kun je heel lang mee doen. En er zijn verschillende dweilen aan te schaffen voor verschillende type vloeren.

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wow zoveel mogelijkheden! Daar moet ik me eens in gaan verdiepen! Dank allemaal!

Joycey, wij gaan ook voor een schoonmaakster en zo te lezen moet ik dan even afwachten wat haar "eisen" zijn? Nooit geweten haha!

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, het MOET niet. Maar ik ben zelf schoonmaakster geweest vroeger bij diverse bedrijven en particulieren; ik doe het nu niet meer zelf in mijn huis omdat ik er geen tijd voor heb (en het liever ook gewoon niet wil doen omdat het niet mijn hobby is), en ik vond sommige dingen gewoon niet prettig. Dus ik hou rekening met de voorkeur van mijn schoonmaaksters. Er zijn mensen die absoluut niet met Andy/Ajax allesreiniger willen dweilen en wel met huismerk allesreiniger. Er zijn zoveel verschillende dweil-systemen. Zoveel verschillende doekjes of zemen of spul.

Ik ben gewoon blij met mijn schoonmaaksters, en wanneer ze zeggen: ik heb liever dit of dat, dan regel ik dat gewoon voor ze. Ik geef ook vaak wat voor de kerstdagen of voor de vakantie o.i.d. Gewoon omdat ik blij met ze ben en omdat ik weet hoe hard ze werken. Ik zie wat ze doen en investeer graag in mensen. Het is niet 'zomaar' een schoonmaakster; ik heb een goede die het verdiend - dat principe. Dit kaliber schoonmaaksters doen samen zo ontzettend veel in die tijd dat ze hier zijn; zelfs schilderijen ophangen om maar even wat te noemen.

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier van de aldi dweil laminaat vloer

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb die Swiffer-achtige dweil van Action. Vind het wel een ideaal ding.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Laats was deze bij de Kruidvat in de aanbieding (nog tot 7 juni lees ik net). IK BEN FAN :D
    Geen gesjouw meer met emmers naar boven, 10 minuten en t hele huis is schoon :)

Bijgevoegde bestanden:

8. Islah

Islah Niet meer actief

Gewoon zo'n trekker met vierkante vloerdoek.

9. Melief

Melief Niet meer actief

Een stoomreiniger :)

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Leifheit steel met Action doeken (microvezel)

11. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Action dweil en in het water doe ik citroenella allesreiniger..
    Ik poets alles met die alles reiniger en heb werkelijk waar nooit last van muggen! :D

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Met een stoomreiniger. Geen gesleep meer met emmers en het word veel schoner en gaat veel sneller dan met een gewone dweil.

13. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Een vloerwisser Voor de badkamer en dan een microvezeldweiler im heen. Ik dweil dagelijks en dat ding gaat nu al 6 jaar mee. Dweil kan gewoon op 60/90 graden in machine

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Die stoomteinigers zijn die dan geschikt voor elke vloer? En wat is een prettig merk en type?

Leifheit en action check, dat ga ik bekijken.

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben een dweil van de action. Ideaal ding, als de doeken vies zijn koop ik gewoon weer nieuwe.

16. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Zo'n ding heb ik ook, maar dan van leifheit. Maar ik gebruik hem alleen voor tussendoorklusjes als een omgevallen beker ranja. Als ik de hele benedenverdieping dweil gebruik ik liever zo'n microvezelmop met van die sliertjes en een emmer. Wel met zo'n wringding eraan :D ga niet met de hand staan uitwringen.

17. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Oh ja een stoomreiniger hebben we ook, maar die durf ik niet te gebruiken op de houten vloer (zit speciale matte lak op). Dat werd afgeraden... Maar als je googelt wordt een stoomreiniger ook afgeraden voor laminaatvloeren en dat kan volgens mij ook prima. Maar goed, die wordt hier dus alleen voor de badkamer en wc gebruikt.

18. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dagelijks met een dweil van de action, en 1x per week met de stoomreiniger.

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik dweil gewoon met een stok en een dweildoekje.

Maar gebruikt iemand een stoomreiniger van de action?
    Is het een goede reiniger?

20. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Dweil van leifheit supertevreden mee en we doen 1x in de 3 weken met ons stoomreiniger de vloer omdat we dat gewoon hygiënisch vinden buiten het reguliere dweilen.

Deel Deze Pagina