houten vloeren raden ze af. de meeste andere vloeren kan je er wel mee doen. hoeveelheid stoom kan je bij de meeste reinigers wel regelen dus dan zorg je er gewoon voor dat je het niet te nat maakt. hier dweil ik het en achter me begint het al meteen droog te trekken. ik heb zelf een karcher. was toen rond de 110 euro. heb hiervoor ook 2 goedkopere merken geprobeerd, een dirt devil en een shark maar de karcher maakte echt veeeeel beter schoon. klein stofzuigermodel met verschillende hulpstukken waardoor je er ook de keuken bijvoorbeeld mee kan doen. ik gebruik hem overal voor. de vloeren, de stoffen meubels, ramen, de badkamer/keuken en om de vriezer mee te ontdooien. dat is nu echt binnen een half uur gepiept. ik had eerst een leifheit met een spons en moest best nog wel eens "schrobben". voelde het daarna echt in mn schouders en armen. met de karcher gaat het veel soepeler. alsof je stofzuigt. geen geschrob meer. ook dacht ik altijd dat de vloer schoon was. water en spons waren na het dweilen niet echt smerig. totdat ik de eerste keer de stoomreiniger gebruikte de doek was na een paar x heen en weer gaan met de stoomreiniger gewoon pikzwart! geen schoonmaakmiddelen meer nodig.
Dank voor je uitgebreide uitleg! Met manlief over gehad en die lijkt het ook wel wat Even kijken hoeveel geld er na de verhuizing overblijft en dan ga ik toch eens kijken voor een stoomreiniger!!
Vraag ik mij ook af. En heeft action die dan standaard in het assortiment? (Omdat deze steeds wisselt)