bij nog meer hier luchtalarm?

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Schrok me net helemaal te pletter, ging het luchtalarm ineens af. En niet alleen hier, ook bij een vriendin kwartier hiervandaan. Bij nog meer mensen het alarm afgegaan? Kan er ook niks over vinden...

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb hier niks gehoord..

Maar goed mn airco staat te loeien dus hoor sowieso niets van buiten hahaha

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier niks gehoord!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou je weet het hé? Ramen deuren gesloten en radio ( of tv ) aan.

Ik vind het zo verbazingwekkend hoeveel mensen zich niet aan dat advies houden 'want het zal wel meevallen' .
    Uuuh, nou liever voor jan l*l alles dicht doen dan 1 of ander chemisch goedje inademen.
    Wij hebben het dus één keer gehad, en de buurkindjes waren nog vrolijk buiten aan het spelen.
    Zo raar.
    Oh, is trouwens niet persoonlijk naar jou bedoelt hoor TS :D

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Heb hier niks gehoord!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

7. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    ik heb inderdaad meteen alles dichtgegooid haha...ben goed gedrild :). Kan er niks over vinden , waarschijnlijk een storing.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier niet, maar ik weet nog dat we in 2007 (geloof ik) een vals alarm hebben gehad. Was een storing. Ik zou wel even de regels opvolgen voor de zekerheid.

9. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    O bedankt..ben geen twitteraar dus die info had ik niet gevonden.

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier vandaag niet afgegaan, wel paar jaar geleden. Was een bedrijf waarbij 1 of ander giftig gas was ontsnapt na een brand. Schrok me dood. Lag nog in bed was 11 uur en was vrij en hoorde het afgaan, dacht ohh oefening, dus draai me om en bedacht me opeens dat het 11 uur was en geen eerste maandag van de maand haha

@Aszz: Hier was dat dus ook zo, niemand deed wat. Ik heb zelf alles dichtgegooid en de tv aangezet. Beetje dom, want waar duidelijk werd waarom het alarm afging was allemaal in het Fries. Snapte er geen hol van dus :p

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    herkenbaar..... wij hadden laatst brandalarm in de parkeergarage wat dus best gevaarlijk kan zijn.... en dan staat er dus dat je de auto moet laten staan en zo gauw mogelijk de garage via de trap moet verlaten.....iedereen ging gewoon door met boodschappen inladen en reed ook gewoon weg....verbazingwekkend.....men ging er gewoon van uit dat het wel vals alarm zou zijn......

12. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    lees op fb ook veel dat mensen gewoon lekker rustig buiten bleven zitten en er geeneens op reageerde. Verbaas me daar wel beetje over. Het was nu niks, maar stel dat dat wel zo was....

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ja. Hier ging die ook af. Regio zuid limburg.
    Toch direct de achterdeur dicht gedaan. You never know. Kon op google ook niets vinden, maar zag net dat t een foutje was?

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Heel slecht van mij maar in een parkeergarage in een dorpje hier vlakbij gaat het brandalarm echt heel vaak af. Ik ga nu ook maar door met boodschapjes doen want het is tot nu toe altijd vals alarm geweest :)

15. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    ja de brandweer was aan het testen. Doen ze vaker zonder dat het alarm af gaat, maar nu ging het mis. Zou wel eens willen hebben gezien hoe degene die testte daarop reageerde haha.

16. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Oh, het was maar zo kort dat ik dacht dat ik me in het geluid had vergist en dat het toch een voorbij rijdende auto zou zijn geweest ofzo. Ik zat me eerst ook nog af te vragen sinds wanneer de nieuwe maand begonnen is... (en dat op een dinsdag).

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Da is wel slordig van Omrop Fryslân. Zodra ze overschakelen op rampenzender zouden ze toch even op Nedelands moeten overstappen of ondertiteling moeten verzorgen.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hier niks gehoord, in Brabant..

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nou hier had ik het nog nooit eerder meegemaakt...... ook nooit eerder gehoord dat het vaker gebeurt....

Deel Deze Pagina