Hoi meiden!!! Ik ben nu 8.5 weken zwanger en vanaf vorige week eigenlijk al kan ik bepaalde geurtjes niet verdragen. Oh, vreselijk gewoon!!! Mn lekkere Lenor wasverzachter zorgt er echt voor dat ik ga kokhalzen. Ik hoef dan net niet te spugen, maar mn maag krijgt een flinke opdonder. Was nu dus zonder wasverzachter, al blijft de lucht in sommige kledingstukken hangen Ook toiletblokjes en, normaal zo heerlijke parfum, sla ik over. Ook mn eigen urine (sorry meiden) zorgt voor kokhalzen. Had dit bij de eerste 2 zwangerschappen helemaal niet, dus dat is weer nieuw voor mij Hopen dat het rond de 12 weken voorbij is??? Iemand ook dit kwaaltje??? Groetjes Claire
Hoi, Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Heel herkenbaar hoor Ik wist niet dat ik zwanger was en werd op een gegeven moment erg misselijk en kreeg maagpijn. De HA constateerde een maagontsteking, ik was niet overtijd, dacht ik want ik was 4 weken daarvoor nog ongi geweest. Maar toen ik op een gegeven moment door de stad liep en ik alles wel 10 keer zo sterk rook, ging ik twijfelen. Ik klaagde tegen mijn vriend dat de mensen zo verschrikkelijk veel parfum gebruikten en alle etenswaren stonken. Thuis deed ik toch maar een test en ik was zwanger!!! We hadden er niet meer op gerekend, de laatste mk was een jaar geleden. Omdat ik de dag erna bloedverlies had, kon ik meteen voor een echo gaan en daar zagen we dat ik al 9,3 weken was. Na een paar weken werd het misselijke gevoel en het extreem ruiken iets minder. Ik ben nu 33 weken zwanger en sommige dingen stinken nog steeds. Sommige wasmiddelen, veel parfums en sigaretten, bah wat vies Tja, het hoort er dus wel bij ja. Hopelijk is het voor jou ook over een paar weken minder. Hopelijk kan je toch genieten van het wondertje in je buik. liefs pluisje
Hoi Pluisje! Jullie ook van harte met de zwangerschap!!! Wat een leuke verrassing is dat geweest voor jullie, mooi verhaal!!! Ik hoop ook dat ik de geurtjes binnenkort wat beter kan verdragen, maargoed als dat het enige is... Nog een hele fijne paar laatste weken en bedankt voor je reactie. Groetjes Claire
Hihi, leuk he al die zwangerschapskwaaltjes. Hier vind ik de vaatwasblokjes enzo stinken, met het gevolg dat manlief nu de vaatwasser moet in-en uitruimen haha.
Bij mijn zwangerschap van Famke ging ik compleet over mijn nek van mijn eigen douchegel, van mijn facewash en mijn parfum. Ooooh wat vond ik dat vies, zeg! (en normaal ben ik echt een parfumbommetje, dat is trouwens na mijn zwangerschap sowieso veel minder geworden. Gelukkig maar voor mijn omgeving, haha) Marla
Oh, dat is ook vervelend zeg. Alhoewel: zal ik vanavond ook tegen manlief zeggen dat ik er niet tegen kan??? Oh nee, we hebben sinds vandeweek van die vaatwastabletten die verpakt in de vaatwasser gaan... he jammer daar trapt ie vast niet in. Knap vervelend ook zeg... Succes blackeyedgirl! Groetjes Claire
alcohol..... Manlief hoeft maar één slokje wijn te hebben genomen en ik vind het al smerig als hij naast me ligt... Alhoewel hij van de week een glaasje whiskey op had en dat vond ik dan weer extreem mannelijk en stoer ruiken...hormonen!
Hihi grappig heb ik ook, en koffie vind ik echt walgelijk ruiken en mensen in het algemeen. Ik vind dat iedereen zo'n beetje een vieze lucht heeft
ik werk op de broodafdeling in een supermarkt en waar ik in het begin heel erg misselijk van werd was de geur van verse croissant bah! als ik de oven open deed dan begon ik echt te kokhalzen terwijl dat toch best lekker ruikt en van frikandellen speciaal ooo dat kon ik ook niet aan. (nu gelukkig wel weer )
Hahahah.... ja, echt he!!! Vreselijk die geuren. Ik heb er het meeste in de ochtend en eind middag last van. Er lijkt ook steeds meer bij te komen. Vanmorgen had ik het ook met mn leren jas... Bah, als ik er weer aan denk... t Zal vanzelf overgaan denk ik dan maar. Alhoewel, mn nicht had dit ook tijdens haar zwangerschap. Kleine van haar is nu 2 jaar en ze kan sommige dingen nog steeds niet uitstaan. Ik hou toch maar hoop Knuf, Claire
Na mijn bevalling had ik het tegenovergestelde. Toen ik eenmaal weer op mijn werk was verlangde ik naar de geur van mijn dochters poepluiers!