We hebben zelf een doppler thuis. hier zit een kleine tube gel bij, maar het is niet veel. Nu had ik gehoord dat het ook met bodylotion ed kan, maar dat werkt bij ons toch een stuk minder. Nu wil ik dus een nieuwe fles/tube kopen, maar waar? Ik zie ze wel op internet, maar de flessen van 250ml zijn ongeveer 2 euro en dan betaal je wel 6 euro verzendkosten. Vind ik niet in verhouding. Handig zou zijn om het gewoon in een winkel te kunnen halen. Weet iemand waar?
Haargel. Dat lijkt er misschien nog het meest op! Tot nu toe bodylotion geprobeerd, maar het geluid is daarmee zo enorm zwak...
Ik zou gewoon haargel gebruiken. Echogel is ook niks meer dan een soort gel op waterbasis, het heeft geen bijzondere ingrediënten. Het gaat er om dat er een laagje vocht tussen de echokop en de huid zit, omdat de geluidsgolven zich niet goed kunnen voortplanten door lucht (oftwel: door lucht kun je met echo niet kijken).
Bij de apotheek een tube hydrocarbomeergel (water met een spul waardoor het gel wordt) laten maken. Werkt super
hier had ik van die speciale gel erbij zitten, maar met gewone babyolie... (heeel veeeeeel) was het veeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijker...... met die gel gaf het toch 'gekraak".....
Ga ik proberen (haargel plakt misschien wel een beetje erg), die babyolie. Ik laat jullie weten of het bij ons ook een succes is!