Hoeveel waren jullie kwijt aan de apk keuring? en dan zonder de reparaties maar puur alleen het keuren?
35 maar ohw nou beter mijn auto is vandaag goed gekeurd alleen ff vergeten te vragen wat het kostte zou de rekening thuis krijgen maar denk ff kijken waar ik op moet rekenen...
Wij waren vorig jaar maar 19 euro kwijt, kregen toen een aanbieding van kwikfit. Ik hoop maar dat die aanbieding nu weer komt want onze auto moet weer voor de keuring, vorig jaar hoefte er gelukkig niks aan te gebeuren maar dit jaar wel
afgelopen december 29,95 Je moet gewoon even zoeken naar een keurings-station in je buurt. Die zijn niet zo duur. Of de kwik fit idd. Die zijn ook niet duur. Succes.
mijn man is automonteur erg handig ook is hij apk keurmeester en voor een apk keuring word 35 euro gerekend en een diesel 65 euro excl eventuele reparaties gr maria
er bestaat nu toch ook zo'n kaart die je bij het postkantoor koopt. betaal je eenmalig een bedrag en dan heb je leven lang gratis keuringen. ga ff zoeken....
www.nationaleautokaart.nl kost je 69 euro maar dan heb je levenslang gratis keuringen, levenslang 10% korting op onderhoud en levenslang 10 % korting op onderdelen
14,50 was ik kwijt er mankeerde gelukkig niets aan de auto. dit was bij een garage in amersfoort atu heet het.
Niets. Ik heb 1 keer voor 60 euro de Nationale APK Pas gekocht en ik heb nu levenslang gratis APK. Met uitzondering van eventuele reparaties.
@Devilschase Hoe werk dit precies. Heb het ook wel eens gezien, maar durf er niet aan te beginnen. Ben veel te bang dat er een addertje onder het gras zit!
Je kan hem kopen bij de BOVAG garages voor 60-70 euro. Bij elke APK neem je em mee , laat em zien, hun maken een aantekening en tis klaar. Wel alleen bij BOVAG garages geloof ik....