Histor

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nu heb ik vandaag het plafon en de muren gewit. Maar ja het duurt anders 2 weken voordat me ventje een keer de kozijnen kan doen. Nu hebben we voor de kozijnen en plinten Histor verf gekocht. Mag ik deze er zelf tegen aansmeren want laatst hoorde ik dat je sommige merken wel mag doen en andere weer niet wie kan ons helpen voor duidelijkheid??? :D

2. sim

sim Niet meer actief

geloof op waterbasis mag je zelf doen, op acryl basis (dus die je moet verdunnen met terpetine niet)...

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat sim zegt klopt. Dus even op de pot kijken of het op waterbasis is.

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    staat dit duidelijk op de pot?
    Je hoeft het niet aan te mengen met terpetine

5. sim

sim Niet meer actief

staat er op acrylbasis? meestal staat er verdunnen met...... (dat betekend niet dat het perse verdunt moet worden, maar als je de verf een tijdje hebt bewaard nadat je m geopend heb kan het wel eens dat je m eerst moet verdunnen, en bovendien als het op acryl is maak je de kwast ook schoon met terpetine...

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    er staat op verdunnen met terpetine of whith spitit dus helaas zal ik nog 2 weken moeten wachten voordat me ventje de kamer af kan maken

7. sim

sim Niet meer actief

dat zou ik dan wel doen meis, maar ik ken je gevoel, je wilt het nu :) hihi dat zijn hormonen :rolleyes: zijn er geen klusjes die je kunt doen zonder verf..... (zou trouwens ook niet de kozijnen schuren, hoorde deze week dat dat ook niet zo goed is als die verf er onder zit...)

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hmmm ook al niet schuren. Nee ik kan helemaal niks meer doen alleen alles wat latex nodig had heeft zijn kleurtje (erg geel) dus moet nu gewoon heel geduldig wachten.
    Mijn gordijnen en hemeltje heb ik ook al genaaid denk dat ik vaders maar eens heel lief aan ga kijken haha

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    is jou kamertje al klaar sim?

10. sim

sim Niet meer actief

wil hij niet iets eerder beginnen dan? ik heb hier al een soort paniek aanval gehad en dat heeft geholpen, want ik heb nu de zolder helemaal aan kant en er een waskamer bij hihi :D

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Neehelaas kan het niet eerder werkt van 's morgens vroeg tot 's avond laat dus is weinig thuis op zat. werkt hij ook vaak en we hebben van het weekeinde een vrijgezelli feest dan ben je dood moe de dag dat je thuiskomt dan is alles schots en scheef vrees ik.
    Ik ga morgen wel de vloer bestellen die moeten ze dan over 3 weken leggen dan heeft ie geen keus en moet het klaar zijn of ie wilt of niet

12. sim

sim Niet meer actief

oh gelukkig voor jou :) , hoef jij m niet onder druk te zetten!
    hoop dat je tot die tijd nog een leuk klusje vind!

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik hoop het ook

Deel Deze Pagina