Hoi allemaal, Ik kan nergens een positie winterjas vinden helaas groei ik nu echt uit mijn gewone winterjas. Ik denk dat ik hem over 2 weken niet meer dicht krijg. Weten jullie winkels waar ik kan kijken voor zo een jas? gr vruchtje
tot nu toe overal gelezen dat dit een probleem is en word er gezegt dat ze dus niet bestaan eigenlijk.. dus idd een grote maat jas nemen of een jas kopen met overlappende stof met knopen links en rechts (zo een heb ik dus denk dat ik geen last van zal krijgen als ik groter ben dan is het al voorjaar weer en kan ik een vrij goedkope jas kopen.
hey dan antwoord ik maar even op jou vraag hahaha tja ik had dat ook. zo moeilijk. maar ik heb toen een soort vest met voering gekocht bij de kranenbroek. erg warm en kan oook nu nog prima dicht. zit ook een bontkraag an en is echt lekker warm. en was maar 20 euro. dus volgend jaar kan ik gewoon weer een leuke jas kopen zonder dat ik me schuldig hoef te voelen dat ik nu voor een paar maanden ook een dure jas moest kopen. maar verder zou je kunnen kijken bij miss etam, prenatal, of andere babyzaken. de opruiming komt er nu wel aan dus misschien is er al wat afgeprijsd!
Op www.arminashoes.nl staat een winterjas, kost dan wel 75 euro.. Ik heb zelf een jas gekocht bij de Sting, afgeprijsd voor 35 euro. Het is een soort trenchcoat. De onderste knoop kan niet dicht, maar dat vind ik niet zo erg voor een paar maandjes en na de zwangerschap kan ik m ook nog gewoon aan.
Vorig jaar toen ik zwanger was heb ik ze wel gezien bij de H&M. Weet niet of ze daar nog zijn te vinden?
Ik had vorig jaar zo'n A-lijn model bij H&M gekocht. Die jassen kon je overal kopen want die waren toen erg in mode. De jas heb ik tot het einde kunnen dragen, echt een ideaal model. Ik weet niet of ze nu nog in zijn, dus ook te verkrijgen. Ik volg de mode wat dat betreft niet op de voet.
Ik heb een jas van mama-licous! Erg leuk, al zeg ik het zelf, maar deze had ik wel al vroeg gekocht. Misschien vind je nog wat op internet!
Ook hier H&M gewone kleding, met plooitje net onder de borsten en dan wijd lopend... Dus ruimte genoeg voor een enorme buik Wel maatje 44 ofzo, maar schouders en mouwen vallen eigenlijk nog goed ook. Je ziet wel heel goed door dit model jas dat ik zwanger ben en het lijkt tenminste niet alsof ik gewoon tonnetje rond ben
Oh en ook niet onbelangrijk, 35 euro Normaal 70 euro, maar al die jassen hadden 50% korting. Wel al weer paar weken terug, maar ik zou zeker aanraden eens bij de uitverkoopjes te kijken van winkels voor zo'n model jas.
Ik heb een 'oude' jas gekregen van mijn vriendin, zo'n wijd uitlopende jas. Je zou ook de jas van je vriend/man kunnen dragen. Of natuurlijk een goedkope jas in een grotere maat kopen.
ik heb ook 1 van mamalousius was 65 of 70 euro, leuk model jas, heb net de knoop aan de achterkant los gedaan omdat hij nu straks zat hahaha. nu weer wat meer buikruimte (buik is hard gegroeid laatste weken) en ik had het geluk dat mijn moeder nog een jas in de kast had hangen van toen hij over de 100 kilo was (en dat vertelde ze me 2 dagen nadat ik die ene jas had gekocht) die jas gebruik in nu als we met de honden de vlakte opgaan, extra trui eronder, en dikke sjaal blijf ik wel warm'
Hier ook! Heerlijk warme jas En als hij op het eind niet meer past, dan haal ik gewoon een maatje groter op...kan wel uit voor een tientje
Ook hier de mamalicious-jas, echt leuk! Maar anders was t ook een xl sportieve jas geworden. Ik had de allerlaaste in die winkel, in oktober.. Ik denk dat ze overal snel op waren. Marktplaats?
Ikzelf heb echt een verschrikkelijke hekel aan jassen...Bewegingsruimte is minimaal....Lijkt wel claustrofobie haha... Daarom draag ik liever dikke vesten of truien...Fleece enz...Die ken je op de markt voor een 10tje halen... Gebruik die dingen meer als n jas...Ik heb wel een jas voor als ik het extreem koud krijg maar dies nog van me maat 56 periode dus lekker ruim haha
ik heb via marktplaats.nl een Noppies jack gekocht, waar ik met mijn toch érg dikke buik prima in pas (is zwangerschapsjas, maar zie je niet! kan ook daarna nog prima). verder heb ik begin oktober voor mijn verjaardag een prachtige (nette) Mamalicious-zwangerschapsjas gekregen. ideaal ding, en draagt super! was vast wel duur (weet niet, cadeau gehad van ouders). en ik heb -oh zo niet-charmant!- een gevoerd houthakkershemd gehaald in maat L (mannen-L, dus GROOT) bij de Welkoop. ideaal, weegt niks en heerlijk warm door fleecekraag die eraan zit. nadeel: weinig charmant.