hallo meiden zit nu in mijn 8ste week. en het valt me op dat de bloedvaten de ene keer te zien zijn in de tepelhof en de andere keer weer niet. de tepelhof blijft gewoon van kleur, en de tepels plakken meer en zijn roder van kleur. heeft iemand dit ook gehad? ben lekker onzeker,want heb verders geen klachten. alleen de borsten zijn gevoelig. alvast bnedankt voor de rea
hoi.. ik heb zelf niet gezien iets van bloedvaten in de tepelhof maar ik zeg wel nu alvast dat je in dat gebied heel veel verandering kan verwachten dus probeer er maar niet te veel te bestuderen. ga je gek maken. hahaha
Hihi mijne lijken er dag anders uit te zien! Inderdaad ook bloedvaten/aders in tepelhof.. En daarna lijkt dat weer minder... Ene dag schrik ik van de donkere teint die ze hebben gekregen, daarna zijn ze weer gewoon roze... Zegt volgens mij gelukkig allemaal niets..
Jawel, erg herkenbaar...ook dat plakkerige. Geen idee waar dat door komt maar ik ga er vanuit dat het er gewoon bij hoort. Is nu trouwens weer over.
hihi onzekerheid is weggie. heb een echo gehad,en zo als het nu lijkt ben ik dus vandaag 8 weken. hartje klopt zeer goed en de kleine was al zeer bewegelijk. dus op naar de 3 maanden. en nog steeds zeer veel veranderingen in de borsten. bedankt voor de rea meiden.
dat plakkerige komt van de talgkliertjes die extra talg afscheiden om de tepels soepel te houden. Bij mij zijn mijn tepels 2 keer zo groot geworden en heel donker. Verder lopen over mijn hele borsten blauwe aders. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. En ze zijn flink gegroeid....