Ik ben vanmiddag achterop aangereden. Ik vermoed dat het met ca 25/30 km ging. Achterin onze auto zat ons dochtertje in de maxicosi. Nu wordt de autoschade natuurlijk verhaald op de tegenpartij ,maar ik heb ook de maxicosi aangegeven (omdat dat natuurlijk aangeraden wordt.) Ik wil dus geen risico lopen en een nieuwe maxicosi kopen. Heeft iemand enig idee of ik de oude bon in dit geval moet overleggen? Die heb ik namelijk niet meer. Buiten de schrik om hebben we overigens gelukkig niks en bleef dochterlief heel rustig. Ik heb alleen wat last van mijn arm en schouder.
Ik heb laatst ook (inbraak)schade van de auto moeten declareren bij de verzekering, en ik hoefde ook geen bonnen te laten zien. Wel moet je zoveel mogelijk specificeren waar, wanneer en voor hoeveel je de mc hebt gekocht. Ze kosten overal zo'n beetje hetzelfde, dus dat lijkt me geen probleem.
lijkt mij ook niet dat je de bon nodig hebt. Fijn dat jullie allemaal oke zijn en wat slim van je van die maxi cosi, daar had ik volgens mij nooit bij stil gestaan..
Ok bedankt voor jullie reacties, dat scheelt dan alweer. Morgen ,maar vast een nieuwe kopen. @tullip, ik had het heel toevallig een tijdje geleden hier gelezen in een onderwerp. Blijkbaar toch in mijn hoofd blijven hangen