Goedemorgen, Ik heb in 2022 tot de maand oktober een cyclys gehad van tussen de 30 en 35 dagen. Mijn laatste mens was 25 oktober. Ik heb test naar test gedaan allemaal negatief. Bloedteat laten doen in dec ook neg. (13 dec). Nu dach ik doe maar toch een test en krijg ik binnen 5min dit resultaat. Wat denken jullie? En als dit positief is, heb ik geen idee hoe ver ik ben of kan zijn. Zie dat de kwaliteit erg achteruit gaat op de foto's
Daar staat wel een streepje inderdaad. Misschien 9 of 10 dpo als het inderdaad van hcg is. Spannend, hopelijk lopen je testen mooi op!
Ik zou even doortesten om te kijken of het streepje donkerder wordt, of een bloedtest laten doen. Spannend! Zoals het er nu uitziet lijk je pril zwanger!
Helaas vandaag de test witter dan wit. Snap het niet meer. Voel me zo anders. Pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, elke dag buukpijn en ook af en toe steken en rugpijn. Mijn gevoel zegt me dat er iets niet klopt. Vandaag weer een afspraak bij de HA, dus ben benieuwd.
Wat rot dat je sinds oktober al zo aan het tobben bent en geen menstruatie meer hebt gehad. Heb je in die tijd corona gehad of je laten vaccineren? Heb het na beide wel gehoord dat het voorkwam. Ik zie de streep op de test van gisteren ook, maar de testen van Kruidvat zijn niet altijd even betrouwbaar meer. Je moet ook alweer een tijd wachten na je miskraam in mei, hopelijk is je cyclus snel weer op de rit! Goed dat je naar de huisarts gaat!
He wat super balen zeg. Heb je toevallig ovulatietesten in huis? Misschien heb je nu je eisprong en voel je je daarom zo anders. Een zwangerschapstest kan soms ook reageren op verhoogd lh.
Nee geen corona gehad. Vorige week wel 2 daagjes ziekjes geweest. Ja na mei nog steeds niet raak ( helaas). Ik heb vanmiddag een echo, dus hoop dat ik wat duidelijkheid krijg. Ik wil gewoon lekker ongesteld worden, zodat ik verder kan. Het feit dat het nog niet gelukt is is niet erg, maar dat mijn menstruatie dan wegblijft is wel frusterend. Ik hoop dat er wat uitkomt vanmiddag bij de echo, anders misschien wat vragen voor het opwekken van mijn regels, als dat een optie is. Ik zie dat jij pril zwanger ben. Gefeliciteerd! Hoop dat deze mag blijven.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben al een hele tijd ook met ovulatietesten aan het testen en tot op heden heb ik nog geen positieve ovuoatietest in handen gehad. Wat er allemaal daarbinnen gebeurt is mij een raadsel. Vorige week dinsdag had ik de hele dag stekem/krampen links onder me buik. Dach misschien komt mijn menstrautie nu eindelijk of mijn eisprong, maar de ovulatietesten bleven negatief.
Snap je! Fijn dat ze gelijk even een echo maken. Medicatie om het op te wekken lijkt mij ook een goede optie. Misschien doen ze daarom ook de echo om te zien of je niet toch zwanger bent voor ze dat voorschrijven... Als je in ieder geval maar weer kunt, deze wachtstand is gewoon vervelend omdat je niet weet waar je aan toe bent. Dank je! Hoop het ook
Ja dat denk ik ook. Op de echo niets geks te zien. Zowel baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit. Snap dus niet wat er met me cyclus is gebeurd. Heel vervelend dit. Moest wel nog een keer bloedprikken op hcg. Uitslag volgt morgenochtend