Wanneer zouden jullie bellen? Vanmorgen van half 6 tot half 8 krampen tussen 4 min. buik werd ook hard. Nu alleen krampen? Voel de beeb nog wel... Zouden jullie al bellen of wachten tot het doorzet? x
ja precies! het kunnen voorweeen zijn, maar als je zelf zoiets hebt dat het eventueel zou zijn begonnen, gewoon bellen! de vk kan dan bekijken of het zo is. Succes!
Ja hoor ze komen langs.. Bel maar gewoon.. Bij ons kwamen ze zelfs langs ookal ging ik in het ziekenhuis bevallen!
Haha, nee nog niet gebeld...vind het een beetje maf om nu te bellen, ookal heb ik een voorgevoel dat het begonnen is, maar de weeën zijn nu onregelmatig, mar herkenbaar van mijn 1ste. Dat was eerst ook zo en pas na het breken (door de verlos) vliezen werd het pas heftiger... x
bel maar gewoon... ze komen inderdaad gewoon langs! laat de vk maar uitmaken wat ze er mee doet, misschien is het gewoon begonnen joh!!
Je kunt het nog even aanzien, totdat je denkt dat het 'serieuze' weeen zijn. Maar als het de hele dag zo doorgaat, zou ik toch voor de avond even bellen, al was het maar om te laten weten dat je misschien begonnen bent. Dan kan ze even langskomen of er al wat gebeurt van onderen.
Hey warhoofd, ik zou ook bellen hoor.... Had zelf ook een uur lang weeën om de 4-5 min die 1 minuut duurden. Hoefde niet echt te puffen/zuchten... Maar had al wel 3cm toen de vk kwam! Succes joh, ik hoop dat het bij jou ook zo is.
Nog niet gebeld? Bij mij kwamen ze ook niet regelmatig en dus niet gebeld, achteraf denk ik had ik maar eerder gebeld!!
haha ja hou ons op de hoogte, en gewoon bellen haaha wie weet heb je al wel ontsluiting ofso ja haha maar misschien is er ook wel niets aan de hand, maar je weet maar nooit....