Merkte jullie eigenlijk iets aan de activiteit van het kindje voordat het allemaal begon laat maar zeggen of geen verschil?
op donderdag en vrijdag heb ik aan de CTG gemoeten omdat ik haar niet meer voelde (ze was sowieso niet zo actief + ik had de placenta aan de voorkant) en toen zagen ze wel iets aan bm activiteit (harde buiken blijkbaar)zaterdags was ik uitgerekend en zondags begon de bevalling, maandag is ze geboren
Om 2 uur 's nachts begonnen de weeen, na een zwangerschap van 40 weken en 6 dagen, om 2.30 uur 's nachts braken de vliezen onder de douche... 14 uren later is mijn zoon geboren in het ziekenhuis.
met 40 weken en 5 dagen in het ziekenhuis bij 7 cm ondsluiting kunstmatig gebroken... en iets meer dan een uurtje daarna was ze er al
Op zaterdagavond 1 nov. 2008, om 23.45 uur voelde ik mijn meisje bewegen, ik draaide me op me rug en knap. Dat waren de vliezen, dus sprong uit bed, en liep met flinke snelheid naar beneden. Ik was toen 38 weken en 1 dag, en op 2 nov. om 9.47 uur is mijn dochter geboren
in bad, ik was inmiddels bijna 42 weken zwanger en ging lekker in bad en toen ik eruit wilde, ploep! Ik heb trouwens gehoord dat je moet gaan liggen als je vliezen breken en je baby nog niet is ingedaald... Maar dat je dat niet a la minute hoeft te doen. vraag het maar beter even aan je vk, stel het gebeurt in een winkel dan mocht ik gewoon nog rustig naar huis (als het bijv. 5 of 10 min. is) gaan en daar gaan liggen en wel zo snel mogelijk de vk. bellen. Succes!
In bed, 's nachts om 1.10 uur.. Was net naar de wc geweest om te plassen, toen ik weer ik ben ging liggen voelde ik een 'knap' in mijn buik en stroomde het water eruit Diezelfde middag om 15.33 uur is Nina geboren
de eerste: 's nachts in bed om half 2 na 24 uur voorweeen, die ochtend zette het door en 's avonds was mn meisje er.. de derde door de gyn om 8 uur 's morgens, bij 4 cm stagneerde de ontsluiting.. om half 12 was mn zoon er.. Liefs loekie
Bij de eerste stapte ik 's nachts uit bed om te gaan plassen om een uur of 3 en braken de vliezen, ze werd half 8 's avonds geboren (40,4). Bij de tweede zijn ze gebroken door de vk toen ik 4 cm ontsluiting had in de hoop dat het allemaal wat zou vlotten en het niet zo'n lange bevalling als de eerste keer zou worden. Anderhalf uur later was kind er (40,3).
Ik lag op een zondagmiddag een dutje te doen en werd om 14u wakker van de weeen, mijn vliezen zijn in het ziekenhuis gebroken door de gyn om een uur of 00 snachts en om 5.30 ben ik bevallen van een mooie zoon!
Mijn vliezen braken om 2 uur snachts in bed. Ik lag net te slapen eigenlijk en ik werd wakker en dacht dat ik in me broek aan het plassen was. Eigenlijk raar maar ik voelde eraan en rook eraan en toen dacht ik opeens ohw nee dat zijn natuurlijk me vliezen, zo snel als ik kon sprinte ik naar de douche en daar kwam ineens een golf uitzetten. Toen maar geroepen naar me vriend dat ie even een onderbroek moest komen brengen zodat ik die aan kon doen met een kraamverband erin. Maar me vriend was nog niet wakker genoeg, hij zei tegen me ik kan wel weer gaan slapen he. Ikke ja hoor ga maar, dus hij terug naar bed en paar tellen later staat ie weer naast me en roept je bent aan het bevallen.
wahahahaha linda wat een heerlijke niet wakkere vent heb jij in de nacht. Denk dat die van mij al naast me staat als ik de slaapkamer uit ren miots hij thuis is dan.
Ik lag 's ochtends op bed..en om half 9 voelde ik ineens een plop..Dus ik deed mijn ogen open en ik dacht sh*t dat zijn mijn vliezen! Dus ik meteen opstaan en toen kwam het eruit haha
Toen ik t doorhad dat mn vliezen gebroken waren was t 3 aug. om 7 uur smorgens, vlak na t douchen.. Wellicht zijn ze eerder die nacht al gebroken, om half 1, 1 uur begonnen de weeën.. 46 uur later is onze zoon met een keizersnee, nadat inleiden niet voldoende werkte, geboren.