Begonnen? hoe lang nog?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Klijntjuh, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Hmmm... ik heb het idee dat alles een beetje 'begonnen' is.

Gister had ik wat slijmverlies. Ik dacht 'zal wel niks zijn'.

maar gisteravond schrok ik toch echt wel toen in een opkomende kramp kreeg in mijn buik, dezelfde spierpijn in mijn bovenbenen als tijdens mijn menstruatie, er kotsmisselijk bij werd (heb ik met hevige menstruatiekrampen ook altijd) en het gewoon aanzwol tot echt pijnlijk!
    Gelukkig zakte het ook weer weg.

Mijn man vroeg: 'is dat niet een wee?' maar ik had geen idee.
    Tot 20 min later er weer zo'n 'golf' kwam! Het leken mij toch echt weeen..

Maarrr.. ik was bek en bek af, want ik had geen middagdutje gedaan, en het was inmiddels tegen 1nen.. dus ik heb mijn hartstikke best gedaan om te gaan slapen, en dat lukte!

Dus geen weeen meer gehad. Alleen harde buiken en de onrust die ik de afgelopen week al in mijn buik had.

Nu net weer wat slijm bij het afvegen.

Ik ben erg benieuwd.. is dit een langzame opstart? en dat het dus niet heel heel lang meer gaat duren?
    Of zie ik spoken :p

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lastig om te zeggen (ik ben geen vk), het klinkt wel als serieus (voor??)werk moet ik zeggen, maar nu heb je nergens last meer van? Als je nu nergens last meer van hebt zou ik zeggen; voorweeën of evt indalingsweeén... helaas hebben meerdere nov. mama's hier al weken last van dus het hoeft niets te zeggen.... Het zou natuurlijk mooi zijn als het snel gaat beginnen voor je!!!!

*ik ga duimen*

3. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Ja precies, voorween lijkt me het logischt haha,
    Dat kan in principe nog weken aanhouden toch?

ps.. hij is al helemaal ingedaald.. die krampen heb ik al achter de rug hihi, en dat was lang niet zo pijnlijk!:)

4. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kan je een hand geven hier al een paar dagen hetzelfde. Heb vorige week zelfs mijn man naar huis laten komen............. voor niets :) Maar ook geregeld flinke krampen, harde buiken en verlies heel erg veel slijm.

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    hihi, ja spannend he?
    Mijn man gaat nu ook even naar de Ikea zonder mij, dus ik kom gewoon niet van de bank af hihi :p

6. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook al een aantal dagen misselijk, menstruatiekrampen en een soort weeen die niet in intensiteit toenemen, voorweeen dus :( blegh! Heel veel succes & sterkte allemaal straks met de bevalling

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    het kan idd voorwerk zijn. helaas weet ik dan uit ervaring dat het toch nog wel even kan duren.
    sorry.

hopelijk voor jou toch vlot je kleine in je armen.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik had het weekend voordat mijn bevalling begon slijmverlies met bloed. Dinsdagavond kreeg ik ween, die hebben aangehouden tot vroeg in de ochtend toen zakte het weer weg, maar had af en toe nog wel van die golven zoals jij beschrijft maar niet meer om de 4 minuten.. Toen begonnen de ween weer om iets van 11uur woensdag ochtend. De VK was inmiddels geweest en die had gevoeld en ik had 1 cm ontsluiting. Ze zei toen dat die ween geen echte ween waren maar voorween en dat het nog wel ff kon duren en ook dat het zomaar ineens over kon zijn en dat de bevalling dus op zich kon laten wachten.

Toen kwamen dus die ween weer terug en die hielden aan tot 's avonds en om 23uur braken mijn vliezen en de ween werden direct heftiger. Donderdagochtend ben ik bevallen van mijn zoon. BAKAF was ik toen ik bevallen was hahaha. Had vanaf dinsdag avond tot donderdag niet meer geslapen. Wat was ik dolblij dat mn ventje er was. Het hele verhaal daarna zal ik je besparen, dit is al langer geworden dan ik dacht hihih.

Liefs

9. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    Hier ook last van menstruatie krampen.Vooral gistermiddag en tot in de avond.Nu alweer iets minder last ervan maar heb ze wel nog. Heb al van vele gehoord daje dr inderdaad wel nog ff mee kan rondlopen!Hoop t niet voor jou natuurlijk!Zal voor je duimen.
    Heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling!
    xx liz

10. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Nou, vandaag de hele dag menstruatiekrampen, en nu net 2 weeen achter de rug!

11. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    bah, topic om depressief van te worden. Hier ook flink wat buikactiviteit dat nog wel dagen kan duren.
    Succes met het wachten. :)

12. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Ik heb het idee dat ik niet heel lang meer hoef te wachten ;)
    Ze komen om het kwartier inmiddels!
    En krijg nu ook krampen in mijn rug! :(

pffff... spannend!!

13. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    spannend!! Toi Toi Toi!

Lieve groet, Selma

14. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    thanks!

Na 2 en een half uur elke 10 min-15 min een wee te hebben gehad, heb ik nu al even niets heftigs meer (alleen elke 10 min gewoon een krampje, of wat rugpijn)

Nouja.. straks lekker mijn bed in, en we zien wel wat er gebeurd!

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Het kunnen ook voorweeen zijn. Ik heb dit 3 weken gehad. Vanaf week 38 dacht ik dat het ging beginnen maar het zette niet door. Het deed ook lang zo zeer niet als bij mijn andere 2. Totdat de echte weeen begonnen met 41 weken en ik dacht.....ohja.....zo voelde het!

Ik hoop dat het sbnel echt door gaat zetten je je kleine hummel in je armen kunt houden.

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    nemen de weeen af als je gaat douche? Zoja dan zijn het gewoon voorweeen. Zoniet dan is het toch echt begonnen. (dit is vaak zo)

Hoe is de nacht verlopen? Of kan je al vertellen dat Andy er is?

17. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Nacht verliep rustig, ik heb heerlijk geslapen hihi.

Wel krampen, en vooral ook in mijn benen gehad. En ontzettende hoofdpijn!
    Toen ik een half uurtje wakker op de bank zat kwam er weer een flinke kramp 'aangolven'. maar nu al weer 40 min rustig.

We gaan wel zien wat er gebeurd! Iniedergeval ga ik het geboortekaartje maar eens afmaken! :p

18. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu? Ik ben benieuwd!!

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik herken het ook hier was het echt voorwerk

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Spannend meid. Hopen dat het echt mag doorzetten...

Deel Deze Pagina