Eerste: in het ziekenhuis, door de gyn, bij 8 cm. Baby was er binnen drie kwartier. Tweede: in het ziekenhuis, spontaan bij 9cm Nou ja... heet dat nog spontaan? Bij het weeengeweld van 9/10 cm blijft er toch niks meer heel eigenlijk he . Baby was er kort erna met drie persweeen.
Bij mij begon het met een scheurtje. Ik werdt wakker met buikpijn en ging plassen en had diarree...daarna bleef ik maar druppelen en dat bleek het vruchtwater te zijn... In het ziekenhuis kwam er telkens een beetje uit en bij elke beweging zei ik "sorry sorry maar ik knoei weer"
Nadat ik 30 uur weeën had, ik in het ziekenhuis was en 6 cm ontsluiting had, toen hebben ze de vliezen gebroken. Ze dachten dat het na vliezen breken snel zou gaan. Niets was minder waar, 6 uur later was ik 1 cm ontsluiting verder en had dochter het niet zo goed meer dus werd het een spoedkeizersnede.
Nou mijn vliezen zijn afgelopen vrijdagnacht spontaan gebroken met 38.3 weken. Inmiddels ben ik bevallen van een prachtige gezonde zoon!!
Gefeliciteerd dames! Wat een verhalen allemaal On topic tijdens het snoeien van buxus kreeg ik langzaam aan weeën. Wist overigens niet dat het weeën waren, dacht dat het buikkrampen waren.. Het begon zowat rond 16:00 uur. Ik achteraf nog gekookt samen met mijn man en gegeten. Mijn man had nachtdienst en hij was weg. Toen ik met mijn tante aan de telefoon zat zei ze dat het weeën zijn en kwam uit A'dam. Hele nacht steeds heftigere weeën rond 4:00 uur kwam de vk en later naar zkh. Met ong. 5 cm ontsluiting vk vruchtwater doorgeprikt en ja dame had het benauwd dus spoed ks. 9:15 uur was ze er eindelijk
Bij de eerste snachts in bed, daar begon het mee. Bij de tweede zijn ze in het ziekenhuis gebroken door de vk
Ik zou een geplande keizersnee krijgen, maar bij 38.5 wkn zijn bij mij (in bed) de vliezen gebroken. Ik draaide me om en voelde duidelijk iets knappen in mijn buik. Toen voelde ik het langs mijn been lopen. We zijn naar het zkn gegaan en inmiddels begon ik ook gelijk weeën te krijgen. Ik zou alsnog een keizersnee krijgen, alleen eerder dan gepland was. Maar meneer kon niet meer wachten en binnen 4 uur nadat de vliezen zijn gebroken ben ik (spontaan) bevallen van mijn zoontje.
In de tuin, toen ik vl wilde laten voelen hoe beweeglijk de baby op dat moment was. Hij legde zijn hand op mijn buik en de vliezen braken spontaan. Zijn gezicht op dat moment is onbeschrijfelijk! Een momentje om nooit te vergeten. Uiteindelijk is onze dochter 41,5 uur later ter wereld gekomen
in het zh met 37 weken en 6 dagen zou eigenlijk die dag worden ingeleid en 9,5 uur later was onze eerste wonder geboren.
Bij mij braken ze met 38 weken en 6 dagen spontaan. Ik voelde een wee, maar dacht dat het nog voorweeen zouden zijn. Toen ik nog even naar de wc ging, en eenmaal ging zitten, voelde ik het langzaam lopen en wist ik meteen dat het vruchtwater was. Dus eigenlijk op een hele praktische plek
Zat op de bank tv te kijken, was rond 7 uur 's avonds. had nog geen weeen of iets, die kwamen anderhalf uur later. en weer 2 half uur later persweeën. Ging heel vlot. uurtje later was hij er, moets wel lang persen omdat hij er niet uit kwam. uiteindelijk met de vacuümpomp.
Deze keer doorgeprikt door de VK. Wat kwam daar een grote golf uit zeg en ik mocht daarna gelijk persen
's Nachts rond half 2 ging ik naar beneden omdat ik niet meer kon slapen en het vermoeden had dat m'n bevalling begonnen was ( beginnende weeën) In de hal beneden voor de wc braken m'n vliezen!