Waar en wanneer is je water gebroken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sidessa, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sidessa

Sidessa Lid

31 okt 2006
    94
    0
    0
    Maasmechelen
    Ik vraag me soms af of mijn water zou breken als ik in de winkel ben of zo? Sta je mooi voor schut, haha. Bij mijn eerste hebben ze het water gebroken in het ziekenhuis, dus ik kan er niet over meepraten.

Daarom ben ik eens benieuwd waar andere vrouwen hun water is gebroken of dat ze iemand kennen die het meegemaakt heeft op een vreemde plaats.

Daarbij vraag ik me ook af of het meestal s'morgens of s'avonds gebeurt of dat er geen tijd op staat?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Bij de eerste in het ziekenhuis, bij de tweede snachts in bed, bij de derde smorgens bij de andere kinderen aankleden en bij de vierde ook snachts in bed. :D

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    mijn vliezen zijn 's avonds gebroken toen ik opstond uit de bank, 13 uur later was m'n meisje er....

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mij thuis aan de eettafel, we zaten te lunchen, nog geen wee te bekenen en opeens voelde ik plop en 4 uur later was quinn er.
    Bij mij trouwens geen grote golven of iets dergelijks. Zelfs geen natte broek. Wel nattig maandverbandje, maar dacht dat het afscheiding was.

5. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    In mijn ziekenhuisbed (spontaan, ik lag er al 2,5 weken ivm Helpp) smiddags tijdens het bezoekuur. :oops:

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Mijn vliezen braken toen ik net in bed lag...4 uur later had ik mijn zoontje in mijn armen...

liefs, misspuma

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn vliezen zijn in het zh gebroken door de arts.

8. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    De eerste keer in het ziekenhuis door de verloskundige, de tweede keer thuis door de verloskundige.

Ik was ook altijd bang dat ze in de winkel zouden breken of zo. En ik was altijd bang dat dat zou gebeuren als het kindje nog niet was ingedaald! Dan moet je onmiddelijk gaan liggen omdat de navelstreng dan langs de baby kan zakken. Ik zag me al liggen middenin de Hema.....

9. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Bij mij 2x 's- nacht in m'n bed.
    Bij de tweede keer bleek achteraf dat er alleen een scheur in m'n vliezen zaten en toen heeft de vk ze doorgeprikt. Toen kwam er alsnog een golf vruchtwater.

Silly

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Bij mij ook 's nachts in bed en 12 uur later bevallen.
    Hier wel een hoop, want alles was nat..

11. Sidessa

Sidessa Lid

31 okt 2006
    94
    0
    0
    Maasmechelen
    Als ik het zo zie gebeurt het over het algemeen meer s'nachts of s'avonds, dan s'morgens. Ben eens benieuwd of ze bij mij dit keer spontaan gaan breken.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha die angst had ik ook. Ik was getuige op de bruiloft van mijn beste vriendin en zag het al helemaal daar gebeuren!

Bij mij 's morgens vroeg bij het opstaan. Om 8:00

13. Sidessa

Sidessa Lid

31 okt 2006
    94
    0
    0
    Maasmechelen
    Ik ben precies 6 december uitgeteld en dan is er op de school van mijn dochtertje sinterklaasfeest. Heb zo een raar voorgevoel dat het me daar gaat gebeuren, stel je voor tussen misschien wel 40 of 50 mama's en al die kleuters (over de 100). Hoor ze al zeggen kijk die mama van Sidessa heeft in haar broek geplast...

14. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik heb wel begrepen dat maar 10% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen. Dus de kans is relatief klein. ;)

Suusje

15. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik zal die 10% eens checken met een poll hoe de bevalling begonnen is....

16. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

mijn vliezen zijn smiddags om kwart voor 3 gebroken toen ik naar de wc ging na mijn middagdutje :)

17. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Bij mij zijn mijn vliezen ook gebroken om kwart voor drie en WEL in een soort Gamma, hihi!
    Het was toen nog niet echt dat het eruit spoot zeg maar, dus ik zei tegen mijn vriend laten we nog heel even naar het tuincentrum gaan en eenmaal daar achterin de winkel, stroomde het eruit en toen ben ik als een gek naar de auto gelopen (me vriend nog even snel iets afrekenen, haha)! Ik schaamde me niet hoor, kan gebeuren toch, je doet er niets aan dus heb er eigenlijk wel erg om gelachen ook tijdens dat het gebeurde eigenlijk!

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Bij mij zijn ze in het ziekenhuis gebroken ..
    Dus ik heb dat allemaal niet meegemaakt

19. Esin

Esin Niet meer actief

Ik had al weeen toen ik op het toilet een enorme slijmprop verloor en daarna braken gelijk mijn vliezen en stroomde het beetje voor beetje naar buiten...

20. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    beide keren door verloskundige, dus geen genante voorstelling bij de supermarkt!

Deel Deze Pagina