ik zoek dus een leuke fleurige luiertas met verschonings matje en fles houders. natuurlijk moet hij ook een btje groot zijn. ik heb nog niet echt leuke gezien maar vind 60a80 euro best nog al veel, volgens mij moet het ook goedkoper kunnen, heb ze alleen nog niet gevonden. het verschonings matje gebruikte jullie dat ook? of hadden jullie een handdoek of zoiets mee?
Ik heb er eentje gister gekocht bij de Kruidvat, ze staan in het krantje. Niet echt een luiertas maar meer een weekendtas. Verschillende leuke kleuren en voor maar 7,99 van esprit. Hij is lekker groot en je kan hem over je kinderwagen hangen, ik vind hem zelf erg leuk. Je kan altijd zo'n verschoningsmatje kopen en erin doen. Mischien is het wat voor je.
Voor een tientje op de markt gekocht. Geen luiertas, dus je moet er wel een verschoningsmatje bijhalen.
Ik denk dat je espirit bedoeld, met één i verschil. Dat is een soort namaak kloon van Kruidvat. Ze willen dus meevaren op het succes van Esprit. Bij Hema hebben ze momenteel ook een leuke zag ik gister: rood met witte stippen. Helaas past deze kleur niet bij mijn kinderwagen anders had ik het wel geweten. Zijn ook niet duur bij Hema hoor.
Ik heb ook gewoon een mooie tas op de markt gekocht. Wel eentje met wat vakjes voorop, zodat je een speen/doekje makkelijk kunt pakken. Als verschoningsmatje had ik onderlegger van de LIDL. Dat zijn van die dingen die in je kraampakket zitten als celstofmatjes. Heel handig, want die kun je gewoon weggooien bij een ongelukje.
ik heb er ook een aantal bij de kruidvat gehaald.. en inderdaad op de martk... ze hebben nu bij kruidvat ook weer leuke..vanmiddag even kijken hihihi xx
Wij hebben ook gewoon een weekend/sport tas gebruikt .. lekker groot en veel vakjes. Zal als ik jou was lekker een dagje langs als die winkels gaan die hier boven genoemt zijn en dan hebje voor een klein prijsje een grote tas..
ik zal eens bij de kruitvat gaan kijken thanks en hema had ik ook al gekeken maar past totaal niet bij mijn wandelwagen.
Ik heb van de week een luiertas van mix mamma's gekocht. Erg leuke ruime stevige tas voor 35 euro. Ze hebben ook verschillende kleuren, ik heb retro zilver Luiertas Mexicaans Tafelzeil MixMamas retro zilver - Presents@home is oa een site waar je ze kan bekijken succes
Die tas die beau heeft gekocht heb ik ook, alleen nog niet gebruikt!! Is erg leuk en stevig!! Een verschoningsmatje zit erbij maar geen aparte warmhoud vakjes voor de fles, maar die heb ik nog van mijn oude tas!! Deze tas hebben ze trouwens in een heleboel motiefjes.. Succes met zoeken!
Haha, ik wou net precies dezelfde site doorgeven! Die tassen zijn natuurlijk niet zo goedkoop als bij de Kruitvat/Lidl, maar wel heel leuk en een stuk voordeliger dan al die tassen van 80 euro. (vind ik ook veel te veel geld!) En...moet je van houden, maar op marktplaats staat ook regelmatig wat leuks.
weet niet of je een roze leuk vindt, maar deze is in het roze nu verkrijgbaar voor 15euro nieuw bij iemand van marktplaats (normaal 70 euro). Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.babywhiz.com/images/lg/6199.jpg heel praktisch, met verschoningsmatje en kun je als schoudertas of als rugtas gebruiken.
oei wat lelijk sorry hihi ik zoek iets met meerdere kleuren. mijn wandelwagen is metallic blauw met grijs
Ik heb gewoon de grijze tas van hema, niet heel mooi, maar wel heel handig. Warmhouddingetjes gebruik ik nooit, het matje heel veel (wel met hydrofielluier erop, want anders schuift het te veel.
Ik heb er een van kruidvat of trekpleister. Een van jaren terug met een verschoonmatje. Leuke tas, maar mis de kleine zij- en voorvakjes. Ervaring: Luiertas gebruik je in het begin regelmatig, en daarna gaat al gauw een grotere (weekend)tas mee naar de oppas of bij logeren (want moet dan erg veel mee) en voor kleine uitstapjes voeding en pampers in mijn eigen ruimte (hand)tas. Gelukkig had ik een goedkope luiertas gekocht, een dure zou voor mij jammer zijn geweest.
ik heb een mooie antreciet tas met turquoise bloemetjes erop van de prenatal , met matje en warmhoudvakje voor de geweldige prijs van 24,99. Ze hebben ook de variant antreciet met roze.