waar en welke betaalbare luiertas?

Discussion in 'De babyuitzet' started by anica, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

al die vakjes en toestanden heb ik nooit gemist moet ik zeggen, een matje voor te verschonen is het enige wat je echt nodig hebt maar de rest van al die toestanden heb je naar mijn mening niet nodig....

2. Emma27

Emma27 Actief lid

Aug 11, 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Hoi!

kijk maar even op deze site. Ik heb de tas gekocht voor 35 euro. Mooi bedrag. Ze hebben hem in alerlei verschillende kleuren!

Succes met tassenjacht ;)

KITSCH KITCHEN COLLECTIONS

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

een kennisje van mij gebruik verschillende schooltassen als luiertas ze heb er zelf een matje bij gekocht en ik heb zelf geen goedkopen luiertas maar gewoon een merk tas wat ook als luiertas gebruik kan worden..

4. Faith83

Faith83 Lid

Jan 13, 2010
    95
    1
    0
    Deze heb ik gister ook gekocht! Leuke tas en niet duur.
    De antraciet/paarse variant zag ik ook liggen, deze was iets duurder nl 40 euro.
    Maar ik vond de turquoise leuker aangezien wij een knul krijgen.
    Prenatal |

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
  6. Heppie

Heppie Bekend lid

Jul 19, 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Mama1987, die zien er leuk uit zeg! Ben je ook tevreden over het aantal vakjes en ritsjes enzo?

7. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    die ziet er leuk uit de rose met wit dan hihi
    ga eens even kijken.
    bij de kruitvat was natuurlijk alles al op.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik heb er 1 bij kruidvat gekocht. Erg fleurig. Wat ik alleen jammer vind is dat er 1 groot vak inzit, en ik altijd het gene moet hebben wat onderin ligt.

Wel heb ik een nieuwe besteld omdat ik er helemaal weg van ben, qua ruimte (vriendin van mij heeft hem, en kwam onlangs op visite): Mutsy reistas Active black

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ja het is echt een hele fijne tas! En stevig, gebruik hem nu een jaar en hij ziet er nog als nieuw uit :)

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heb ik even een aanvullend vraagje, waar kopen jullie de losse verschoningsmatjes en eventuele flessentasjes (warmhoudtasjes) etc????

Oh en ik heb dus ook die van de kruidvat, de weekendtas en ik heb in dezelfde kleur de toilettas gekocht.

Nu is t mn vluchttas en straks kan de toilettas erin als extra vakje zeg maar! :)

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

Dec 18, 2007
    1,108
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik heb sinds gisteren de Wallaboo nore, groen, in huis. Echt een super leuke tas en alles zit erbij. Verschoonmatje, flessenwarmhouder, los tasje en 6 vakken. Adviesprijs van Wallaboo is €59,- , maar ik heb hem voor 49,95 incl. verzendkosten bij villaverna.nl. Snelle levering, s' ochtends besteld, volgende dag in huis.

Groetjes Stoetel:)

12. Loe

Loe Niet meer actief

Bij ons hebben ze er nog genoeg bij de kruidvat! Ik heb nu een paarse paisley weekendtas voor erbij gekocht!

Share This Page