al die vakjes en toestanden heb ik nooit gemist moet ik zeggen, een matje voor te verschonen is het enige wat je echt nodig hebt maar de rest van al die toestanden heb je naar mijn mening niet nodig....
Hoi! kijk maar even op deze site. Ik heb de tas gekocht voor 35 euro. Mooi bedrag. Ze hebben hem in alerlei verschillende kleuren! Succes met tassenjacht KITSCH KITCHEN COLLECTIONS
een kennisje van mij gebruik verschillende schooltassen als luiertas ze heb er zelf een matje bij gekocht en ik heb zelf geen goedkopen luiertas maar gewoon een merk tas wat ook als luiertas gebruik kan worden..
Deze heb ik gister ook gekocht! Leuke tas en niet duur. De antraciet/paarse variant zag ik ook liggen, deze was iets duurder nl 40 euro. Maar ik vond de turquoise leuker aangezien wij een knul krijgen. Prenatal |
Luiertassen | luiertas met naam | luiertassen | tas met naam Ik heb mijn luiertas hier vandaan, met haar naam en leuke bloemetjes erop. Ben er erg blij mee! Incl. verschoningsmatje en geisoleerde flessenhouder .
die ziet er leuk uit de rose met wit dan hihi ga eens even kijken. bij de kruitvat was natuurlijk alles al op.
Ik heb er 1 bij kruidvat gekocht. Erg fleurig. Wat ik alleen jammer vind is dat er 1 groot vak inzit, en ik altijd het gene moet hebben wat onderin ligt. Wel heb ik een nieuwe besteld omdat ik er helemaal weg van ben, qua ruimte (vriendin van mij heeft hem, en kwam onlangs op visite): Mutsy reistas Active black
Ja het is echt een hele fijne tas! En stevig, gebruik hem nu een jaar en hij ziet er nog als nieuw uit
Heb ik even een aanvullend vraagje, waar kopen jullie de losse verschoningsmatjes en eventuele flessentasjes (warmhoudtasjes) etc???? Oh en ik heb dus ook die van de kruidvat, de weekendtas en ik heb in dezelfde kleur de toilettas gekocht. Nu is t mn vluchttas en straks kan de toilettas erin als extra vakje zeg maar!
Hallo, Ik heb sinds gisteren de Wallaboo nore, groen, in huis. Echt een super leuke tas en alles zit erbij. Verschoonmatje, flessenwarmhouder, los tasje en 6 vakken. Adviesprijs van Wallaboo is 59,- , maar ik heb hem voor 49,95 incl. verzendkosten bij villaverna.nl. Snelle levering, s' ochtends besteld, volgende dag in huis. Groetjes Stoetel
Bij ons hebben ze er nog genoeg bij de kruidvat! Ik heb nu een paarse paisley weekendtas voor erbij gekocht!