Waar er 1 is... is er nog 1, maar waar?? ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Vanmorgen nadat ik mijn vorige bericht hier typte, riep ineens dochterlief:

MAAAAAAMMMMMMMM....er zit een beest in de w.c!
    Ikke kijken, en ja hoor, er dreef een verzopen spin in de pot.
    Weer zon grote zwarte bahbah, die dus maar ff doorgespoeld.

En ja helaas, voor mij moeten ze wel dood.
    Ik durf ze nog net dood te meppen, maar dan wel met iets wat vanaf een afstandje kan.
    Durf dus echt niet voorzichtig met een glas ofzo in de weer te gaan...bbbrrr.....

Ik weet dat ze nuttig zijn, maar ze zijn erug slecht voor mijn hart en bloeddruk;)

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hier ook vanmorgen een dikke zwarte spin gevonden... Hij was al geplet (gelukkig :D) maar toch heb ik mijn man geroepen om hem op te ruimen, ik ben zoooooooo bang voor spinnen niet normaal.

Maar als ik het goed begrijp moet er nu nog eentje hier rondlopen?? :$

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Haha, ja dat heb ik dus ook! Buiten vind ik ze prachtig, als ze daar nu eens bleven! :D

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Haha heel herkenbaar... hier zitten ook van die joekels... vreemd genoeg zie ik ze steeds vanuit mijn ooghoek over de vloer crossen! Is dubbel eng omdat je dan eerst niet goed weet wat je gezien hebt. :$
    Ik ben een enorme dierenvriend maar ik pleit schuldig; die reuzespinnen gaan eraan!

Deze zijn het toch he? Bekijk bijlage 17626

Bahbahbahhhh

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik vond het al erg om alles te lezen, (waarom lees ik het ook) maar waarom die foto op het eind brrrrrr

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zeg wil je voortaan gewoon een link plaatsen!!
    hahahaa.....stik onderhand in mijn broodje van schrik

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

IIEW dat is wel heeeel erg! Dat heb ik dus oo kmet die beesten! ik heb weleens mijn hand op de muur gehad en toen ik er naar keek zat er ook zon huge vieze spin echt zowat tegen mijn hand aan!!! Ik had hem net niet platgedrukt of aangeraakt nou ik kon paar dagen geen oog dicht doen en alles controleer ik in het huis.. hahaha nu nog hoor een beetje, ben echt bang voor die beesten.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gister nóg zo'n grote gevangen.. dat is 3 dus wáár is 4?? Kijkt snel onder dr bureau haha.

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Whaaaa! Wat eng! Hier gaan ze dood, maar niet van dichtbij hoor: Ik heb een hele stapel telefoonboeken en als er zo'n reuzeding op de vloer loopt durf ik er vanaf een meter een telefoonboek op te gooien. Als mijn man niet thuis is blijft dat boek er gewoon liggen.

Snoopy: Ik vind (maar wie ben ik) als je zo'n moraal hebt je ook geen vliegen of wespen zou moeten killen. Alle dieren hebben een bepaald nut in de natuur (voedselketen etc.)

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaarg
    twee dagen geleden rende er ook eentje op de vloer en gevangen in een potje en naar buiten gegooid (dapper he?) en ik ben nu zo bang dat er meer zijn JAK

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    iehhh !!!!!!!:$:$:$
    ohh ik ben zooo bang voor die beesten !

ik ben echt echt bang ! voor die beesten en hier zitten er ook altijd een hoop ! en ferdi ze maar vangen met de stofzuiger die ik dan vervolgens naar buiten doe !!! :$ hallo ! die kan er ook weer uit komen !

en hier is het waar er 4 zijn komen er nog 10 ;)

haha , bah , heb gewoon kippenvel :p

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha nou dát hoop ik niet. Hebben nl de 4e gesignaleert alleen die kroop achter de kattenbak en wasmachine in de bijkeuken.. Zag mn man net met grote ogen naast me kijken.. liep er dus al weer 1. Word er gék van!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja, is eigenlijk ook wel zo :). Maar ik ben allergisch voor wespen, dus liever die wesp dood dan dat ik (plaatselijk) opzwel, zeker omdat wespen nogal aggresief zijn. En vliegen zijn gewoon ontzettend irritant en vies. Kijk, en dat is bij spinnen (en bij allerlei andere dieren, zoals slakken) dus weer niet ;)

14. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Oohh,, die hebben wij hier ook die vieze ranzige spinnen! En groot!! niet normaal. Wij hebben er ook laatst 3 gevangen, maar nummer 4 nog niet gezien. word al weer kriebelig nu.. Brrr...
    wij zuigen ze ook altijd op en dan de stofzuiger naar buiten.. Dat die maar ver weg is. Ben als de dood voor die beesten! brrr.. *heeft nu kippevel*

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha wat een grappig topic. Maar dames, wat is er nou zo eng aan een spinnetje? Is het dat ze zo kriebelig zijn (maar dat is een tor toch ook) Ik haal ze altijd weg voor mijn man maar anders laat ik ze ook gewoon lekker zitten. Ranzig zijn ze niet hoor, ze vangen juist de muggen voor me, die vind ik pas irritant. Een spin doet toch niks? Ik zou hem zeker ook niet dood maken, maar ik maak geen enkel dier dood, zie het nut er niet van in. Ik las laatst hier op het forum iemand die een vogelspin heeft... maar dat hoef ik ook niet in mijn huis hoor...

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik maak ook geen wespen dood (al vind ik ze vreselijk) en zeker geen vliegen (waarom zou ik die nou weer doodmaken?) ik jaag ze gewoon naar buiten.

Het is niet echt een moraal ofzo, ik zie gewoon het nut er niet van in om ze dood te maken. Alleen een mug sla ik neer, vieze parasieten.

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hahaha hoe jaag jij vliegen naar buiten dan?? Pfff daar zou je echt een dagtaak aan kunnen hebben, gaat doodslaan toch echt een stuk sneller. Vliegen vind ik trouwens net zo smerig als een mug :)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja vliegen zijn vies. Maar moet ook zeggen dat we er niet zo vaak een binnen hebben. Misschien 2 keer per maand ofzo en ze zitten meestal tegen een raam en dan doe ik dat raam open en dan gaan ze vanzelf naar buiten. Eigelijk is doodslaan meer moeite...

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    sorry dames, zal ik het plaatje weghalen dan? :D

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Sommige spinnen kunnen wel degelijk bijten hoor. En bovenal, ik vind ze vies. Vooral die webben die ze overal maken. Laat je die trouwens ook overal in huis hangen? Jakkie bah! Daar gaat nog stof en beestjes in zitten ook.

Verder vind ik ze er dreigend uitzien met hun onafhankelijk van elkaar bewegende poten... BRRRR.

Maar goed. De een maakt ze dood (tot die categorie behoor ik dus ook), een ander zet ze weer naar buiten (waarna ze volgens mij gewoon weer de weg naar binnen weten te vinden!). Ieder zijn ding.

Ik zie mezelf in elk geval niet met een spin in een beker / glas in mijn hand naar buiten wandelen. Ik hoef zo'n engerd niet in mijn handen, sorry. Dan ben ik maar niet zo'n dierenliefhebber!

Deel Deze Pagina