Kijk, muggen sla ik dus weer niet dood, die beestjes doen niets... wij worden er gelukkig nooit door gestoken (was vroeger wel anders bij mij...) En wij hebben soms best veel vliegen. Wij hebben een cavia en in de zomer, ook al is de kooi net schoongemaakt, zitten er snel aardig wat vliegen, heel irritant. En wij hebben in de woonkamer een raam die niet open kan... en daar zitten ze vooral op. Tja en wespen, ik ben er echt bang voor, omdat ik er dus allergisch voor ben. Dan is het kiezen tussen mezelf en de wesp en dan kies ik dus voor mezelf
ff heel kort, spinnen zijn gewoon DOODeng ( hihi ) muggen zijn irritant en steken me steeds lek. En vliegen zijn ongelooflijk vervelend. Die hebben egt alleen maar als nut om eten te zijn voor spinnen. Als ik een spin tegenkom verstijf ik egt van angst gewoon. Ze moeten wel egt heel klein zijn ( 1 cm max ) voor ik ze durf weg te halen. Mijn mannie doet het wel voor me als hij thuis is
hier liep er vorige week ook 1. Zag in mn ooghoeken ineens wat zwarts over de grond gaan en ben net zolang aan het kloten gegaan tot ik heb weer zag en heb hem doodgemaakt brrrr
Hier ook vorige week. Ik was Dewi een boekje aan het voor lezen. Opeens wijst ze naar boven en roept ze kijk mama, spinnetje. Nou ik gelijk mijn man geroepen, die heeft hem dan ook snel verwijdert. Twee dagen later wil ik een vaat doekje pakken dat op het aanrecht ligt, zie ik ineens zo'n joekel in de wasbak lopen. Wel trots op mijzelf, heb hem zelf netjes weer buiten gezet (helemaal achter in de tuin).