Dat denk ik ook! Ieder persoon is prachtig zoals die is. Belangrijk is jezelf prettig voelen. Vind het echt een kinderachtige & vooral lage actie van ze. Zegt meer over hun dan over jou! Kan je ze niet blokkeren?
Ze doen het via een pagina en schuilnaam; als in 'deze pagina' nodigt u uit. Dan blokkeer ik die pagina en klaar. Maar een volgende keer doet men het gewoon via een andere pagina. Nou ja, mij om het even; ik blokkeer wel gewoon, maar het blijft triest. Maar dat past wel bij de mensen die ik ervan verdenk.
Omdat het gelinkt is aan mijn aanwezigheid hier op het forum. Maar goed, ik vind het anderzijds ook wel humor wetende dat ze er na een paar maanden nog steeds met 'een verschil van mening' zitten. Het zit nog erg diep, merk ik nog steeds regelmatig. En dat is dan wel weer de leuke kant
Verder vind ik de like en deel-acties altijd irritant. Niemand wint die nieuwe wasmachine, loungeset, keuken, auto, reis naar Timboektoe... Maar je maakt wel gratis reclame bij al je vriendjes En posts zoals: op welke celebrity lijk jij? IK LIJK OP Taylor Swift - terwijl het een lief oud huisvrouwtje van een jaar of zestig is met lang donker haar en een compleet andere lichaamsbouw. Of sites met: Wat er met haar gebeurde? Je zult het niet geloven!!! Gewoon ordinair clickbait.
Hele dagen foto's plaatsen van alles wat je doet. Foto van kindje in pyjama. Selfie van beide tijdens ontbijt. Foto van de botherham En zo verder. Echt, who cares? Een volgespamde tijdlijn met alleen maar winacties, hoaxes, haat-aan-buitenlanders plaatjes...
Ik irriteer me vooral aan leugenaars die op fb vrolijk verder liegen.. En mensen die hier op t forum de zielepoot uithangen terwijl je er op Facebook achter komt dat de geen voornamelijk een grote duim heeft waar alles uitgezogen wordt.
Van die "inspriational quotes", een enkele keer vind ik niet erg, maar iemand die rustig uren achter elkaar de ene na de andere postte heb ik geblokkeerd.
Ja, per puur toeval; maar wie wint ooit dat loungeset, de wasmachine, de auto of de grote cadeaus? Wie? NIE-MAND
Ik heb zo een idee dat het flinke steken onder water zijn die nu gegeven worden . Maar ik kan het ook mis hebben, haha.
Vooral dit. Mensen die echt bij iedere poep of scheet een foto(s) van hun kind erop knallen, niet beseffende dat de meesten niet zo verukt zijn van hun bloedjes als zijzelf. En dan beledigd zijn wanneer je geen vleiende reactie plaatst......
En elke keer als iemand een fitnesscentrum binnen loopt inchecken en vervolgens nog een keer getagd worden door het sportmaatje en dan 80 berichten met elkaar gaan wisselen terwijl ze horen te sporten. Of de hardloop-app gebruikt (3x per dag voor elke meter ). Maar de PVV-plaatjes vind ik echt tenenkrommend!
-Like acties van groepen als 'like en win' (die van echte winkels maak je nog kans, deze niet) -De zoveelste kettingbrief in Facebookvorm -Hoaxes, ik deel nu af en toe berichten van de anti-hoax groep om mijn tijdlijnvolgers op te voeden -Mensen die iedere poep en scheet op FB zetten *gaat misschien n.a.v. vorige posts een zucht op FB zetten. Als mensen vragen 'wat is er?' antwoorden 'niks, maar soms zucht je onbewust wel eens *