Wat stressbal zegt. Owja en van die domme discussies op de nieuwssites over de vluchtelingen en zwarte piet.
` En dan vooral sommige reacties. Vanmiddag trouwens, onder een column van uit de metro (ging over een meisje wat niet op was gestaan voor een zwangere vrouw, of zoiets). Nouuu de berichtjes er onder! Van: -"Zwangere denken dat ze een goddelijke status hebben." -" Als ze kunnen redden om de bus te halen, dan kan ze met dat jong in der pens ook blijven staan." -"Ze zijn zwanger, niet gehandicapt." Goh... Ik vraag me toch echt af waar die onopgevoede kotertjes vandaan komen zeg .
Ik heb veel gezien op Facebook maar bij mijn weten kun je alleen vrienden toevoegen aan groepen of pagina's en zie je dus altijd wie je wil toevoegen of heeft toegevoegd. Of zie je namen in de groepen/pagina's die je uitnodigen. Ik geloof niet dat dit verhaal klopt Bovendien, jouw pagina is toch volledig anoniem en afgeschermd door je moeder die je stalkt? Dan kan het namelijk al helemaal niet
Meestal wel... helaas. Verbazingwekkend hoeveel kneusjes er dan nog eigenlijk rondlopen op de wereld .
Goh, wat weet jij dat allemaal weer goed. Maar nee dus Het is wel degelijk mogelijk. Test het maar eens uit; niet op mijn profiel svp En nee, je bent niet goed geïnformeerd wbt mijn profiel. Ik ben niet anoniem en dat wil ik niet zijn ook.
Dan zou ik je naam moeten weten en verder dan Joyce -doh- ben ik nog niet dus nee sorry van mij zul je geen last hebben. Overigens denk ik niet dat ze jou interessant genoeg vinden om dit te doen, tenminste lijkt mij. Oh, dat dacht ik sorry. Ik ben namelijk zelf een hele tijd gestalkt en toen was ik godsgruwelijk blij dat ik mijn hele facebook af kan sluiten voor mensen die er niks te zoeken hebben. Blijkbaar word je dan toch niet zo heel erg gestalkt
~ Even uitgeprobeerd maar het lukt me echt niet hoor. Zowel via mijn pagina niet als de groepen waar ik zit. Dussss...
Van dat idiote zielige gedoe "Was me weer een dagje, sommige mensen" -"ow wat is er aan de hand?" Nooit meer een reactie 2 dagen later een soortgelijk iets en dat een jaar lang ofzo Uitnodigen voor spellen. En van dat zielige gedoe bij winacties. En ik heb een kindergroepje. Hoeveel mensen wel niet lid willen worden die nog maar 1 dag actief zijn op facebook! Rot op joh vieze vuile perverts
Hou maar op met denken, dat lukt schijnbaar niet zo goed, want feiten is niet echt jouw ding. Als je een directe naam hebt kun je een profiel blokkeren; wanneer die persoon tig schuilnamen heeft en zich achter pagina's verstopt, kun je blijven blokkeren. Iemand die een beetje een waardige stalker heeft gehad, zou dat toch moeten weten. Enne, mijn echte stalker heeft gelukkig nu al een kleine anderhalf jaar niks van zich laten horen wegens andere omstandigheden na de laatste rechtszaak. Lucky me
Ow en als ik een reactie heb geplaatst zie ik soms : bericht niet geplaatst, controleer uw internetverbinding gelukkig hoef ik de tekst niet opnieuw in te typen. En mijn internetverbinding is super, ligt toch aan facebook volgens mij.
Mensen die hun eigen foto's elke keer liken (zodat ze weer opnieuw bij je vriendjes voorbij komen voor meer likes ofzo?). Mensen die je taggen in foto's waar je totaal niks mee te maken hebt.
Ja dit heb ik ook vaak, en soms ben ik te vlug dat ik op enter druk en meteen weer ergens ander op klik. Dan kan ik weer opnieuw beginnen
Ik wist niet dat je boos werd joh, maar chapeau. Mooi verhaal heb je d'r weer van gemaakt je zou d'r wat mee moeten doen.
Zozo, gezellig hier, kunnen er wel een 'waar erger jij je aan op zp' topic naast openen Maar ot, ik volg meestal personen niet meer als ze continu maar wazige dingen liken en delen, stomme filmpjes en quotes, heel vervelend.
Mensen die zo verliefd op hun kindje zijn, dat ze 30 fotos er op gooien. Waar we dus in slow motion een boterham richting een mondje zien gaan.
Vooral al die quizjes die nergens op slaan, waarvan mensen dan hun resultaat delen. - op welke celebrity lijk jij? - wat zeggen je vrienden van jou? - op welke leeftijd sterf je en hoe? - wat zul je later bereiken? Dan denk ik echt, waaaaaarom???