Waar erger jij je aan? (Facebook)

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Een status plaatsen (nee, niet a la huilie-vraag-me-wat-er-is :p) en dat men dan een reactie in een privébericht stuurt i.p.v. het er gewoon onder te zetten. ;)
    Eigenlijk PBs in het algemeen trouwens. Ben blij dat dat hier op ZP wel uitgeschakeld kan worden. En nee, de chat deactiveren helpt niet, want men kan alsnog gewoon berichten sturen en als je dan dus niet reageert krijg je 'Wat is er? Waarom reageer je niet? Ben je boos? Nou moe, ik denk dat m'n berichtjes niet aankomen.'

Echt, leaaaave me alone. :x

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik erger me aan win-acties. Niets is irritanter dan win-acties.

3. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ja mijn gedachte. Dat zo'n ogenschijnlijk luchtig topic nog weer zo kan gaan lopen.

Ot: o ja de speluitnodigingen. Ik kan alles blokkeren behalve Candy crush. Iemand een tip?

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Nergens aan. Ik heb iedereen op niet volgen staan :D Wat een rust.

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Bleeh wat een kinderachtige reactie weer.;)

6. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Huh? Weer? Have we met? :)

7. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Like en win acties: vooral omdat het mij altijd een raadsel is of er überhaupt prijzen uitgedeeld worden :p
    Mishandelde dieren...: kan wel janken als ik dat zie :(
    Mensen die hun halve leven erop knallen (hallo, het is je dagboek niet toch)

Media doe ik verder toch niks mee, die laten je toch geloven wat zij willen dat je gelooft/ziet. Dus die volg ik ook allemaal niet.
    Ik heb sowieso al mijn vrienden op ontvolgen gezet, ik zie alleen nog dingen die ik echt wil zien en dat bevalt me prima :)
    En paar echte vrienden, waar ik dus in het dagelijks leven ook echt mee om ga, staan op volgen, maar die zetten er niet zoveel onzin op :D

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Je kunt mensen gewoon uitnodigen om een pagina te liken toch?
    Ik ken wel mensen die met winacties wat gewonnen hebben maar dat ging wel altijd van de winkels zelf uit. Dus geen actie met cadeaukaart van de action/ah/andere willekeurige winkel oid. Die zijn hartstikke nep

9. Logan

Logan Niet meer actief

Je kunt een pagina beheren, niet erachter verschuilen. Hoe je het ook doet, iemand uitnodigen voor een pagina doe je met je prive account. Aangezien jij iedereen uit het groepje geblokkeerd hebt is dat onmogelijk. Ik vind het behoorlijk triest dat jij hier zo even een beschuldiging richting ons ingooit. Blijkbaar zit het je allemaal behoorlijk hoog nog ;)

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    - Mishandelde dieren of kinderen...
    - plaatjes die voorbij komen, bijvoorbeeld van de Minnions of van die goedemorgenplaatjes met een poes erop of iets dergelijks, daar scroll ik snel overheen.
    - mensen die steeds lopen te zeuren over allerlei pijntjes etc...
    - mensen die iets vaags zetten op facebook. Bijvoorbeeld: "Sommige mensen" en dan vraagt iemand waar het over gaat en dan is het ineens privé.
    - al die testjes die steeds voorbij komen.

Erg irritante dingen allemaal voor mij.... Maar er is ook veel leuk aan Facebook. Dus ik blijf. :D

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja, dit heb ik ook nooit begrepen. Waarom jezelf liken?

12. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    That makes the 2 of us!

13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat maakt ze wel van meer dingen toch? 'Een mooi verhaal'
    Maar zeer knap beste Joyce... Ik zou als ik jouw was toch eens je vrienden te raadde gaan ipv van andere zo te beschuldigen, maar volgens mij herken ik nu iets uit het verleden;)

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wat een kinderachtige reacties!! Bah..

Erger ik me groen en geel aan.. zelfs kleuterklas van mijn dochter is nog minder kinderachtig. Wel grappige joycey dat sommige zich aangevallen voelen.. zegt wel weer genoeg 😉😉

Voor de rest indd. Eigen foto's like, overdreven verliefde / verdrietige reacties.

15. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Edit: bericht hoorde hier niet

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik kan wel met zekerheid zeggen dat mensen zich aangevallen voelen omdat ze er echt niks mee te maken hebben.
    Dat kan je ook van mij aannemen Joyce. Trust me :)

Dus nu over naar facebook ergernissen zonder forumleden :)

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    - Mishandelende dieren
    - Moord
    - Mensen die dingen 'liken' binnen 1 seconden en dus eigenlijk niet eens weten waar de video over gaat..liken om te liken dus.
    - Op FB zitten vaak van die internet gangstertjes,stoer praat maar stelt in RL geen moer voor.
    - Deel dit als je....like dit als je...NO!
    - Berichten waar je niks aan heb: ik zit op de wc..wth?
    - Mensen die hun eigen posts liken..net alsof je je eigen ballen likt :/

Facebook is leuk vooral voor spelletjes en chatten met je vrienden maar vaak ook onzin lol

18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Beter gezegd kijk Joyce ik ben een gewillig slachtoffer wat graag over zich heen laat lopen en het niet erg vind als ze zwart gemaakt wordt :(

On topic: ik irriteer me eraan als je een groep hebt en er proberen er een aantal steeds te stoken, door bijvoorbeeld zo ongeveer iedereen te blokkeren, leugens te verkondigen en als je op leugens aangesproken wordt andere nog verder zwart probeert te maken.

19. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Meiden laat het rusten.. Jullie hoeven niemand hier wat te bewijzen. Laten we ontopic blijven & het leuk houden hier :)

@eigen foto's liken: seriously!? Doen mensen dat!?

@spelletjes: je kan de uitnodigingen uit zetten & een paar spelletjes vind ik wel leuk. Vooral als dl ligt te slapen en ik niks te doen heb :) candycrush is sinds de geboorte van dl een verslaving geworden haha :)

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Met wie ga je de gevangenis in ;) .
    Gaat toch nergens over.

En van die win-acties idd. Volgens mij wint niemand dat

Deel Deze Pagina