Waar erger jij je aan? (Facebook)

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Er wordt toch niemand omgelegd ofzo ;) ik hoef die onzin allemaal niet te zien en toch blijft er dan wel iets over dat ik de moeite waard vind, zoals interessante artikelen, kunst, cultuur, mooie ervaringen van vrienden etc. Gewoon goed filteren, daar lijkt me niets mis mee.

2. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Heb er net weer eentje ontvolgt om racistische/discriminerende opmerkingen..;) Gelukkig blijft het tot nu toe bij 2 mensen. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik die persoon al ontvolgt had, maar blijkbaar niet dus.
    Dat is wel de enige reden dat ik tot nu toe mensen ontvolgt heb en waar ik mij echt aan erger.

3. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ha! Sommige mensen irriteren zich an tigduizend fotoos van kinderen?

Ik heb er eentje in mijn vriendenlijst en die doet dat dus met fotoos van haar KATTEN.
    Echt serieus en geen geintje; ik heb dus al meerdere keren een foto van een etende kat voorbij zien komen. Maar dan wel vergezeld met de tekst "zoooo lekkere brokkies gekregen van vrouwtje. Smaakt dubbel zo goed uit mijn nieuwe voerbakje!"
    Are you kidding me?
    De allerergste foto was toch wel een foto van een van die katten die even kwam buurten op t toilet.
    Zie je dus de twee voeten van die vrouw en een kat die om het hoekje van de deur kijkt. En de begeleidende tekst? "Ik kan niet eens rustig plassen!"

Aargh! Get a life!
    (Nee wacht, get a MAN!)

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb geen fb :D
    Kijk wel eens op die van mijn man ;)

Maar veel dingen die genoemd worden zijn ook de reden waarom ik geen fb heb en wil.

5. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik irriteer me op het moment heel erg aan de pagina : All day zeiken.
    Jeetje waar mensen zich daar druk om kunnen maken. M'n tijdlijn staat bomvol met die berichtjes.

Oja en de mensen die letterlijk elke dag minstens 2x een selfie maken verwijder ik zo uit m'n lijst. Als je zo knap was had een modellenbureau je allang opgemerkt.. Dus doe maar niet..

6. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D

Ik zet er zelf nooit iets op, ja een grappig filmpje ofzo, maar meer niet. Ik vind het niet zo belangrijk dat mensen waar ik niet zoveel mee heb weten waar ik me mee bezig hou.

Ik volg alleen bedrijven, magazines en dingen waarvoor ik me interesseer en verder niks. Bevalt prima! Zie je al dat geneuzel ook niet :p

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik kon een heel lang meegaan met de irritaties maar nu vraag ik me af wat je wél op facebook mag zetten zonder een ander te irriteren :(

8. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    In die zin moet iedereen zelf weten wat ie er op zet lijkt me :D

Iedereen moet voor zichzelf beslissen wat ze wel of niet willen lezen, die keus heb je daar dan gelukkig ook :p

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Selfies met duckface en al. Zooo fout.

Deze ook al een paar keer tegen gekomen: vandaag is het de dag van de dochters. Deel dit als je een dochter hebt en je van haar houdt, ze geweldig is, blablabla. En dat dan serieus meerdere keren per maand posten.
    Uiteraard houd ik van mijn dochter en ja, ik vind haar geweldig. Maar daar heb ik geen Facebook voor nodig.

Wat ik ook heel irritant vind.... Ik heb alles zoveel mogelijk afgeschermd. Berichten alleen zichtbaar voor vrienden (en daar heb ik er nog geen 30 van op fb). De enkele keer dat ik iets deel over mijn dochter (en dat is niet vaak) vindt mijn vader het nodig om mijn bericht te delen met zijn 400 vrienden. En dat dan ook nog 3 keer omdat ie fb niet helemaal snapt.

Overigens is de -vind-ik-niet-leuk- knop meer bedoeld voor berichten waar een like niet gepast is zoals bij berichten dat er iemand overleden is? Dacht dat het daarom ging?

10. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Pffff veel familieleden zijn voor geert en de pvv. Racistische opmerkingen en plaatjes worden menigvuldig gedeeld. Ik word er gek van!

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mensen die racistische opmerkingen maken gooi ik zonder pardon van m'n Facebook. Ik heb oa mijn neef eraf gegooid en een oud klasgenootje, en ik twijfel nog over een kennis van mij die wel veel (oliedomme) PVV uitspraken leuk vindt.
    Ik wil er absoluut niet mee geassocieerd worden.

12. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Ik zit er ook aan te denken om als eerste mijn oom te verwijderen als vriend op Facebook. Die is het ergst!

13. Ik erger me eraan dat mensen verwachten dat je je hele leven er op.

Ik was bv teleurgesteld in dat ik van sommige mensen ons geen succes of sterkte, we denken aan je zeiden omdat mijn zoon geopereerd moest worden.
    Terwijl ze het wel wisten en nu als antwoord geven, oo ik las niks op Facebook

Dat maakt me best verdrietig

Deel Deze Pagina