Waar erger jij je aan op een forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door lloorrtt, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.154
    3.184
    113
    Juist.

Annemeis vindt dit leuk.
  2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Een heerlijk zeik topic :roflmao:
    Ik leef me even uit. Excuus alvast ;)

1. Dat er bij een derde kindje gevraagd word of het wel gewenst/gepland of per ongeluk was?
    Nou ja zeg :mad: wat gaat iemand dat nu aan.

2. Dat wanneer je in verwachting bent iedereen je mag keuren alsof je bij de slager ligt. "ZO lekkere buik al dan"
    (Het is mijn 3e kindje en ik ben onder 1.60...wat denk je nou zelf?!)

3. Over bv geven: "Ik denk dat hij te weinig krijgt hoor" "Moet hij nu alweer drinken?" "Als hij kv krijgt slaapt hij vast beter" Toen ik zelf ziek was: "Oh je moet ook om jezelf denken hoor, dit mag niet te lang duren zo"
    "Oh we hebben hem een koekje gegeven, anders krijgt de rest wel en hij niet, vond ik zo zielig" (Mijn keuze alleen bv voor het 1e levensjaar en verder niks, maar de leidster van de opvang deed haar eigen ding)
    "Stop nou maar met die onzin, er komt totaal geen ritme in zo"
    Samengevat: moeilijkste aan bv geven vind ik de reacties vanuit de omgeving. Altijd maar weer verdedigen en verantwoorden waarom ik het doe zoals ik het doe en daarbij onzeker worden van wat al die mensen vinden. Doe ik het dan fout? Als ik nu naar mijn zoon kijk (2 jr) dan is hij degene die mij geleerd heeft dat het soms anders gaat dan de omgeving wenselijk vind en dat dat prima is als ik maar bij mezelf blijf en naar mijn kind luister. Dus dat :roflmao:

4. Samen slapen: "je verwend hem te veel" "Hij moet toch echt op zijn eigen bedje leren slapen hoor" (oh ja van wie?)

5. Thuis bevallen? "Nou een bevalling gaat altijd anders dan je wilt hoor" "Dus houd er maar rekening mee dat je gewoon naar het ziekenhuis moet" (Alsof ik dat zelf niet kon bedenken ofzo)
    Bij mijn 2e kindje thuis bevallen :thumup:Iedereen stil :|

6. Qua forum erger ik me aan mensen die hun eigen negatieve ervaringen, projecteren op een ander haar verhaal.
    Of gevoelens die de kop in gedrukt worden. Als iemand dat zo voelt of ervaard dan is dat zo. En dan kun je vanuit daar advies geven. Nogal bot/hard hoe sommigen dan kunnen reageren.

Zo. Ik slaap heerlijk vanavond :D

Treez en Harperhazel vinden dit leuk.
  3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Eh... lieve mensen, het was niet de bedoeling om hier een bv/fv discussie van te maken hè? Het was maar een voorbeeld. Ik zal de volgende keer een ander voorbeeld bedenken. :oops:

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.047
    16.559
    113
    Ik vond deze borstvoeding "discussie" anders heel netjes verlopen. :thumup:

lloorrtt en Hopsatee vinden dit leuk.
  5. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Tip: Ik zou dan gaan voor prakken/rapley, thuisblijfmoeder/werkende moeder, samen slapen/niet samenslapen of potjes versus geen potjes Deze onderwerpen zit je altijd goed mee op ZP. Discussie gegarandeerd! :thumup::p

Biny, Popidepi, laurazoey en 14 anderen vinden dit leuk.
  6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ja, vind ik ook maar het was niet mijn bedoeling. Ik voel bij verschillende posts weer de neiging om door te vragen (het lijkt wel een tic :p) maar daar is dit het topic niet voor.​

KleineLai, Jo79, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kliekjes gedrag, schoolplein toestanden. Bleeeh. En dan met z’n allen SUPER GRAPPIG bijdehand doen, en pagina`s vullen met over en weer ‘grapjes’.
    Bluuuuhhh

Biny, Loetje85, Indire en 14 anderen vinden dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Dit dus helemaal!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooh! Ik zat ook al te puzzelen. :roflmao::oops:

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vergeet de oorbellen bij baby's niet. :p

Biny, Hopsatee, KleineLai en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Is dat een discussie onderwerp? Dacht dat iedereen dat leuk vond?! :roflmao:

Popidepi vindt dit leuk.
  12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Je haalt me de woorden uit mijn mond!

Ysabella vindt dit leuk.
  13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik geloof niet dat iemand wilde discussiëren maar ervaringen beschreef omdat jij er oprecht geïnteresseerd in was. En vragen mag hoor. Misschien wel beter in pb aangezien het mega off-topic is :D

Novastar vindt dit leuk.
  14. Manque

Manque Niet meer actief

Tjonge, dit topic had zo'n potentie om te escaleren tot iets dat wél de aandacht kon vasthouden, maar in plaats daarvan gaat het over borstvoeding en mensen die (al dan niet teveel) grapjes maken. Gemiste kans.

Poolvos, Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.606
    113
    Nee nee, oorbellen bij kleine meisjes worden door vele gezien als tokkie en door een enkeling zelfs als verminking. Die discussies gaan er altijd hard aan toe hoor :o:

16. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.047
    16.559
    113
    Ik weet ook nog wel een leuke. Nagellak bij een baby.

17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.047
    16.559
    113
    Ze spuugt ze zo voor je uit. :roflmao:

18. louan

louan Niet meer actief

Kan het hele woord tokkie niet meer uitstaan sinds ik op zp zit. Alles is tokkie verschrikkelijk.

Biny, Zonnestralen, Blijdorp en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Manque

Manque Niet meer actief

En het mooie is nog dat we het niet eens zijn over wat het precies betekent. Wel of juist geen make-up?
    En mogen ze nou wel of niet Bosrijk in?

Riverdale87, nizzie86, Blijdorp en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.606
    113
    Moet ik het voortaan aso noemen dan? :p

Deel Deze Pagina