Ik noem het altijd volks. Tokkie is een achternaam en die mensen vonden het echt niet leuk dat hun naam gebruikt werd om iets negatiefs aan te duiden en dat vond ik toch wel sneu. Al geeft het wel duidelijk aan wat voor type mensen er bedoeld wordt. Verder zijn niet alle volkse mensen aso’s en niet alle aso’s volks.
Wat een leuk topic ... ik erger me ook aan spelfouten terwijl ik ze zelf vaak ook maak.. stom he... Ik erger me vooral heel erg aan dat er vaak 10 x hetzelfde topic word geopend in een week ( dezelfde vraag dan) maar als ik dan 3 dagen later mw hetzelfde afvraag zou ik er ook een topic voor de 11de keer voor openen want dan is het mijn vraag! Haha tja.. weirdo..
Nog wel maar dit moet zo duur worden dat ze het niet meer kunnen betalen begreep ik in een ander topic
Ik zag ooit een baby met gelakte nagels en de moeder en ik raakte in gesprek en ik zei " goh, mag ik vragen hoe oud ze is? " Ze gaf antwoord en zei dat ze 8 weken oud was. En opeens zegt ze " mooi heh dat haar nagellak bij haar shirtje matcht." Dus ik kijk haar aan en zeg " Dat smaakt ook altijd zo lekker als ze haar vingers in haar mondje propt."
Dat mensen steeds blijven doorschrijven op het forum terwijl het mijn bedtijd allang is geweest omdat ik morgen vroege dienst heb maar mezelf er (nog) niet toe kan zetten om uit te loggen en te gaan slapen waardoor ik mezelf morgenvroeg nog lastiger dan anders uitgesleept krijg en dat is dan allemaal jullie schuld! (En ja het is expres zonder leestekens geschreven dat zal jullie leren)
Ik gaf me kleine net een tik op dr vingers want ze kwam weer uit bed!! (Zoooooo die 'me' doet pijn!!....) Volgens mij willen we te graag Manque
hahaha mee eens! Gaat mijn goede voornemen mijn telefoon om 23.00 uur weg te leggen weer... nieuwe irritatie voor mij, spannende topics op late tijdstippen.