Oh jee, schuldig! Ik vond dat topic over hoe vaak je ongezond eet wel interessant, maar in de reacties wordt dan duidelijk dat men toch verschillende dingen onder gezond en ongezond verstaat. En dan kan ik wel een reactie met een vraag erbij doen, maar ik open veel liever mijn eigen topic, waar gelukkig genoeg reacties op komen om mijn nieuwsgierigheid te voeden.
Ah vandaar. Maar het gebeurd wel vaker hoor. Dan heb je bijv een sneaker topic en dan komen er prompt ook nog sandalen en laarzen en flipflop topics voorbij. Dat kan best bij elkaar.
Maar dan krijg je veel minder reacties. En ik wil juist zoveel mogelijk reacties om een goed beeld te krijgen, of zoveel mogelijk tips.
Ik kan alleen voor mezelf praten en ik ben alleen... Maar wie weet heeft @lloorrtt wel 3 persoonlijkheden ofzo
Haha nee hier ook alleen gelukkig maar van word mezelf al gek genoeg, laat staan van 3 persoonlijkheden.
Ik erger me aan het feit dat ik me erg erger aan dingen die me nooit ergerden, maar doordat anderen erg geërgerd benoemen dat zij zich er erg aan ergeren, ga ik me er ook aan ergeren. Erg hè?