Hoeveel ben je de laatste tijd aangekomen? Als dit een ongepaste vraag is, heb ik compleet de verkeerde voor me
Als een topic zomaar gesloten wordt, waarschijnlijk alleen omdat de inhoud van het bericht niet bevalt. (sorry voor het uppen van een topic, daar erger ik me ook altijd aan )
Ik heb het net even terug zitten lezen in de hoop op een serieuze reactie van beheer maar het is weer dezelfde onzin als de vorige keren. Dus bij dezen nog een ergernis van mij op een forum: beheer die zegt dingen te gaan doen en vervolgens niks doet.
Super irritant inderdaad. Nou ze gaan overleggen hoor (met wie?) En dan snel slotje zodat ze geen tegenspraak/vragen krijgen. Lekker makkelijk ook weer.
Nou, dat ja. Ik vind het echt lastig. Ben normaal niet van het afzeiken van 'de autoriteiten', maar dit is wel heel flauw. Kom er eerlijk voor uit als er een reden is om het zo te houden, of pas het aan.
We hebben zeker naar jullie geluisterd. En er is zelfs al actie ondernomen. We hebben het winforum weggehaald. De andere onderdelen zijn minder makkelijk. Daar zijn we nog over aan het brainstormen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Mag ik a.u.b. even klagen? Echt élke keer als ik op het mijn zo geliefde 'winforum' klik, kom ik op één of andere manier steeds uit bij 'film, televisie en nieuws'... Hoe ga ik nu ooit nog dat boek winnen?? Dit gaat jullie leden kosten, mark mij words...