want door dat maar te geloven krijg jij een beter gevoel over jezelf en word je minder onzeker? whahaha de jaloezie spat van het scherm af door dit soort reacties
Ehm, ik denk dat je mijn reactie niet goed begrijpt. Waarom voel je je eigenlijk aangesproken? Mensen mogen van mij het breed laten hangen. Wij hebben zelf ook niets te klagen. Het ging nu over een bepaald topic waarin een bepaald lid juist hierdoor onzeker overkomt. En ik heb niets om jaloers over te zijn. Het leven is meer dan spullen, een inkomen en een auto. Mensen die dat niet beseffen gun ik graag een breder perspectief op de wereld.
Ik ben het met je eens, wanneer iemand gewoon aangeeft wat een budget is, of in een gewoon gesprek over inkomen. Zoals jij wel eens aangeeft in een topic wat daar over gaat. Niets mis mee. Maar soms komt het zo overduidelijk over dat sommige dingen alleen gezegd worden om aan te geven hoeveel geld er wel niet is, terwijl ik daar dan echt het nut niet van inzie. Ik denk dat Nescio dat bedoeld..
Begrijp dat het over een bepaald topic gaat waar ik niet in mee heb gelezen... dan heb ik niets gezegt...
Oké daar komt die.... -mensen die spelfouten verbeteren en daar dus over klagen... er bestaat zoiets als dislexie dus tja in mijn geval zal ik steeds weer de zelfde spelfout maken omdat ik het gewoon weg niet zie - ik ontplof bij topic zoals wie heeft er chlomid voor me? Of waar koop ik het? Wtf dus die dametjes die zonder controle, Fertiliteits behandeling dus aan de troep willen. - de opmerking maar je bent nog niet zo lang bezig.... uuuuh hallo voor iedere vrouw is een maand extra een maand te veel! Geef toe zo voel je het zelf ook... En zo nog een paar dingen, maar daar geef ik de hormonen nu momenteel wat meer de schuld van
Mwa, ouderwets Nederlands eetpatroon met al dat brood en aardappelen is ook niet perse 'gezond' hoor . Je kunt natuurlijk ook bergen gezonde voeding eten en weinig bewegen Gezond staat niet meteen gelijk aan caloriearm.
Zonder context had je het ook anders kunnen interpreteren inderdaad. Was wel verbaasd dat je reageerde eigenlijk, ik vind jou niet zo overkomen.
Ik erger me bijvoorbeeld aan mensen die zich voor laten staan op een geloof, die het gebruiken om uitspraken (of acties, maar ik beperk me hier tot het forum) te rechtvaardigen en niks doen aan zelfreflectie. 'Jij kan dat niet begrijpen, want jij bent geen....' [vul maar in, christen, moslima, etc]. Geloof kan zingeving en verbinding bieden, maar dat doet het in de praktijk dus vaak niet.