Ik gruwel van die zin. Bah Ik ben het er ook helemaal niet mee eens. U heeft uw schoonmoeder uit het raam gegooid? Gewoon omdat u daar zin in had? Ach ja, leven en laten leven.
Ik heb er een hekel aan als iemand over me neerzet ipv mijn. Vb me moeder nam me kind mee... Dan heb ik het dus niet over schrijf/spel fouten. Maar echt bewust me ipv mijn typen.
Helaas weet ik van mijn studenten dat ze soms echt het verschil niet weten (Heb er ook een hekel aan)
Ik las dit de eerste keer en dacht echt waar gaaaat dit over. Maar het kwartje is ondertussen gevallen en ben het helemaal met je eens.
Precies! Zie topic: O nee. Ik lijk op me moeder. Kan dan bij voorbaat iemand al niet serieus nemen. En de opmerking "ik ben een beelddenker" Dat lijkt ook iedereen te roepen tegenwoordig.
Ik roep altijd ik denk in plaatjes en dat is echt zo, ik zie alles in detail voor me Val ik nu ook in jouw hokje?
Alleen je opmerking. Verder niet hoor Maar geld dat niet voor iedereen zo? Dat je dingen voor je ziet?
Dat heb ik ook hoor. Iemand schreef een keer iets van ‘me vriend praat over mij met ze moeder’. Ja sorry hoor, me en ze i.p.v. mijn en zijn, komt gewoon infantiel over. Toen ik daar wat van zei kreeg ik het halve forum natuurlijk over me heen.
Vreselijk irritant ja! Mijn dochter is een beelddenker dat gaat zó veel verder dan alleen dingen voor je zien. Best vervelend dat het een hype aan het worden is om 'oh grappig haha ik zie het voor me' te verwarren met iets wat serieuze problemen kan geven. Zij heeft jaren problemen gehad op school, gedoubleerd, dagen van onderzoeken en testen en twee keer per week RT. Niks grappigs aan Een spelfout maken is ook geen dyslexie hebben, voorstellingsvermogen geen beelddenken.
Mag ik nu ook al niet meer mijn schoonmoeder uit het raam gooien? Pffff... het wordt ook steeds gekker hier